سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب با بیان اینکه با دروغ «انتصابات»، مردم را از انتخابات دلسرد نکنید، گفت: تخریب نهاد قانونی شورای نگهبان کاری اشتباه و از طرفی انتخابات را زیر سؤال بردن زمینه دلسردی مردم و تأمین خوراک رسانه های ضد انقلاب را در پی دارد.

حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه پا فشاری شورای نگهبان بر اجرای قانون در مقابل افراد فاقد صلاحیت در انتخابات، مایه دلگرمی است، گفت: حملات شائبه  دار برخی مسئولین به شورای نگهبان، نه اینکه برای دفاع از حقوق مردم است، بلکه مانعی برای جلوگیری از آشکار شدن ضعف کاری مدیران اجرایی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب بیان کرد: همچنان که نگران رد صلاحیت برخی افراد از کانال قانونی شورای نگهبان هستند، چرا دغدغه ای برای قطع یارانه ماهانه دهک های بالای جامعه و  سبد اقتصادی افراد کم درآمد و مستضعف جامعه نیستند.

وی تصریح کرد: بزرگترین خطر برای دموکراسی و حاکمیت ملی، روزی است که وعده های مسئولان بعد از 6 سال هنوز لباس تشریفاتی بر تن دارد.

حجت الاسلام خدابنده لو ادامه داد: برخی افراد نمک نشناس بصورت هدفمند انتخابات را تشریفاتی توصیف می کنند، باید به آنها گفت که شما هم با همین ساز و کار انتخاباتی امور را به دست گرفتید.

مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب با بیان اینکه با دروغ «انتصابات»، مردم را از انتخابات دلسرد نکنید، ادامه داد: تخریب نهاد قانونی شورای نگهبان کاری اشتباه و از طرفی انتخابات را زیر سؤال بردن زمینه دلسردی مردم و تأمین خوراک رسانه های ضد انقلاب را در پی دارد.

حجت الاسلام خدابنده لو تصریح کرد: با توجه به سفارشات امامین انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات و حضور حداکثری و انتخاب نمایندگان متعهد و متخصص، مشارکت مردم مایه نا امیدی دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) خواهد بود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha