جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح

حوزه/ نگارخانه سردار شهید سلیمانی، در جنب گلزار شهدای قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی قابل، عصر امروز در مراسم افتتاح نگارخانه سردار شهید سلیمانی، در جنب گلزار شهدای قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید سپاه اسلام، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی هم در زمان حیاتش و هم پس از شهادتش تاثیرگذار بود.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی کسی بود که همه او را دوست داشتند. در مقابل بچه های یتیم مهربان بود و آنها را با مهربانی در آغوش می گرفت، اما در مقابل دشمنان با ابهت بود و با اقتدار خیلی از توطئه ها علیه کشور را خنثی کرد.

حجت الاسلام قابل در ادامه با تاکید بر حضور پر شور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: ملت بزرگ ایران از هر قوم و قبیله با هر نوع گرایش با قدرت و صلابت، یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند و به آمریکا و قدرت های استکباری یاد آوری خواهند کرد که دشمنان هممانند گذشته هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی در تلاش هستند که کاری کنند که مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نکنند، اما نمی فهمند که هرچه کید و توطئه کنند مردم مصمم تر می شوند

حجت الاسلام قابل تصریح کرد: از آنجایی که ماهیت انقلاب اسلامی، ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی است؛ ۲۲ بهمن فریاد کوبنده ایران بر سر آمریکا را شاهد خواهیم بود و ملت بزرگ ایران پاسخ نقشه‌های شومی چون معامله قرن را خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha