پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ملایی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲بهمن در بیش از۱۰۰ نقطه استان خراسان جنوبی شامل مراکز شهرستان ها، شهر ها و روستا ها برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، درگفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به برگزاری برنامه های دهه فجر در سراسر استان خراسان جنوبی گفت: برنامه های محوری دهه فجر، همزمان با اقصی نقاط کشور در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدا در قالب طرح لاله های روشن در اکثر مدارس استان، همزمان با سراسر کشور در ۱۶ بهمن، توسط کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی انجام می شود، که این مراسم در بیرجند در مدرسه شهید راشدی انجام خواهد شد و در ۱۷ بهمن ماه نیز غباروبی مزار شهدا به همراه مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است، تصریح کرد: یوم الله ۲۲ بهمن با اربعین سردار دلها و همرزمانش تقارن یافته است که ان شاءالله تمام راهپیمایی‌ها در سرتاسر استان با محوریت «تبیین بیانیه گام دوم»، «حضور حداکثری مردم در انتخابات» و «سردار دلها، مقاومت و جهاد» و با عنوان «۲۲ بهمن، حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دلها» برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ملایی از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در بیش از ۱۰۰ نقطه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲بهمن در بیش از۱۰۰ نقطه استان خراسان جنوبی شامل مراکز شهرستان ها، شهر ها و روستا ها برگزار می شود.

وی افزود: سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha