پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون حوزه علمیه مازندان

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که متأسفانه در سال های اخیر شاهد کمرنگ شدن این تفکر در میان برخی مسئولان هستیم، گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات امروز تقویت نگاه و تفکر انقلابی است. 

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این ایام را یادآور وحدت و همبستگی ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت عنوان کرد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی محصول سال ها مبارزه و مجاهدت علما، روحانیت و ملت ایران است، افزود: همراهی و وحدت میان مردم و روحانیت پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی را رقم زد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که همه قدرت های جهانی به ویژه آمریکا از رژیم طاغوت حمایت می کردند، بیان داشت: اما وعده الهی تحقق پیدا کرد و نهضت عظیم ملت ایران به پیروزی رسید.

وی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران حیاط خلوت آمریکایی ها بود، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دست شیاطین را از این کشور قطع کرد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده به وجود هزاران مستشار آمریکایی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان اشاره کرد و گفت: حضور بیگانگان در کشورمان نشان دهنده سلطه کامل آمریکا بر ایران بود.

وی با اشاره به این که استقلال و آزادی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی علیرغم همه فشارها و تهدید های دشمنان، امروز به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند در جهان مورد توجه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی موجب بیداری بسیاری از ملت های جهان شده است، گفت: علیرغم توطئه های دشمنان، امروز گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان یک گفتمان جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده اظهار کرد: دشمن در چهل سال اخیر همه توان خود را برای انزوای ایران اسلامی به کار گرفت، اما علیرغم همه این فشارها، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با شتاب مسیر تعیین خود را طی می کند، ادامه داد: این انقلاب هیچ گاه سکون نخواهد داشت و هر روز با شتاب بیشتری به سمت پیشرفت و توسعه همه جانبه گام بر می دارد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نیازمند تقویت نگاه و تفکر انقلابی در سطح جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: پیشرفت های امروز ایران اسلامی محصول تفکر و نگاه انقلابی در کشور است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که متأسفانه در سال های اخیر شاهد کمرنگ شدن این تفکر در میان برخی مسؤولان هستیم، ادامه داد: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات امروز تقویت نگاه و تفکر انقلابی است.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha