پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران برجام را کلاه گشادی خواند که بر سر ملت رفت و باعث تحریم هسته ای کشور و بسته شدن راکتورها شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، شامگاه پنج شنبه  در سالگرد شهدای لشکر ۱۴ امام حسین(ع) (شهدای امنیت که در زاهدان به شهادت رسیدند)، در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: در زمان شاه ملعون ظلم های بسیار زیادی به مردم شد به نحوی که رژیم طاغوت ذلیل بودن ایرانی ها را قانونی کرد و دست آمریکایی ها را در ایران باز کردند.

امام جمعه موقت شهر تهران با بیان اینکه در زمان طاعوت از نظر عمرانی کشور در سطح بسیار پایینی قرار داشت، افزود: رژیم شاهنشاهی در بعد مذهبی اوج خباثت و خصومت را  به کار بسته بود، اما امروزه به حول انقلاب اسلامی در دانشگاه های ما مراسمات دینی با شکوه برگزار می شود که اعتکاف یکی از این مراسمات معنوی است.

وی تصریح کرد: کشوری که روزی به شرق و غرب باج می داد امروز شعار «نه غربی نه شرقی» سر می دهد.

امام جمعه موقت تهران، برجام را کلاه گشادی خواند که بر سر ملت رفت و باعث تحریم هسته ای کشور و بسته شدن راکتورهای هسته ای شد.

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: امروز از اقتدار بالایی برخورداریم،  تمام این عزت و اقتدار همه از برکات خداست و توجهات ائمه اطهار و جریان عاشورا در آن نقش بی بدیلی دارد.

این استاد حوزه درباره نقش امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی، توضیح داد: تدبیر و سیاست امام بسیار زیرکانه بود، همچنین وحدت مردم رمز اصلی  پیروزی انقلاب بود و مردم ما همیشه در همه صحنه ها حاضر بوده اند و شهدای بسیاری تقدیم اسلام و نظام اسلامی جمهوری  کرده اند.

وی در بحث مسئله امنیت در کشور ابراز کرد: در غرب ناامنی تا آنجاست که مردم را بدون دلیل در همه جا به کشتن می دهند و ناامنی های مختلفی در کشورهای جهان وجود دارد اما کشور ایران از نظر امنیت و فرهنگ مثال زدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: هرگاه حادثه ای در کشور رخ می دهد تمام اقشار مردم از سپاه، بسیج، طلاب و.... برای کمک رسانی بسیج می شوند و در این خط مقدم پیشقدم می شوند.

وی، اصفهان را حسینیه کشور خواند و  بر علما و شهدای این دیار درود و سلام فرستاد و  امنیت کشور را مدیون سربازان امنیت دانست و ادامه داد: این امنیت حاصل نثار جان شهدایی است، مردم‌قدر دان خانواده های شهدا هستند؛ شهدایی که با نثار خونشان باعث عزت و قدرت نظام اسلامی شدند.

امام جمعه موقت تهران درباره شجاعت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی نه تنها امنیت کشور را به وسیله تربیت نیروهای مخلص تامین می کرد، بلکه امنیت منطقه را نیز برقرار کرد، شهید سلیمانی ظرف مدت سه ماه به وجود خبیث داعش پایان داد و آرامش را به منطقه بازگرداند.

امام جمعه موقت اصفهان عنوان کرد: کسانی که سربازان و مدافعان کشور ایران را به شهادت می رسانند گروهی هستند که با ندای «الله اکبر» علی بن ابیطالب(ع) را به شهادت رساندند؛ تکفیری ها از نسل همان خوارج هستند و اسلامشان یزیدی است و بویی از اسلام واقعی نبرده اند.

وی اضافه کرد: در محفلی که برای یاد شهدای امنیت برگزار شده است برادران اهل سنت نیز به پاس بزرگداشت شهدای امنیت در این مراسم شرکت کرده اند و این وحدت مسلمانان است که زیر پرچم رسول الله ایجاد شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha