شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق تمامی دستگاه های نیروهای امنیتی این کشور را به عمل به وظیفه خود در دفاع از کشور، اموال عمومی و خصوصی و حمایت از تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق تمامی دستگاه های  نیرو های امنیتی این کشور را به عمل به وظیفه خود در دفاع از کشور، اموال عمومی و خصوصی و حمایت از تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز دعوت کرد و گفت: هرگونه کوتاهی در این وظیفه کشور را گرفتار فتنه خواهد کرد و عراق مثل برخی از کشور های منطقه مانند سوریه، لیبی و غیر آن می شود.

ایشان در سخنرانی هفتگی خود در شهر کربلا نسبت به تضعیف نیرو های امنیتی هشدار داد و افزود: تضعیف نیروهای امنیتی در عراق که با تلاش فتنه گران انجام گرفت، منجر به ویرانی عراق شده و همگی قربانی آن خواهند شد.

این عالم عراقی اشاره کرد: برخی قطب نما و هدف را گم کرده اند و همین مسئله آنان را به ابزاری در دست دشمنان علیه فرزندان وطن و نیرو های امنیتی تبدیل کرده است.

آیت الله مدرسی در همین راستا تأکید کرد: امت اسلامی در معرض ماشین تبلیغاتی قدرتمندی قرار دارد که هدف آن به برده گرفتن فکری و فرهنگی امت است و از جمله اسلوب های آنان گسترش فتنه و تنفر میان فرزندان یک کشور است.

ایشان ادامه داد: این دستگاه ها در ماه های اخیر میزان فتنه گری رسانه ای خود را افزایش داده تا بر اساس سیاست "تفرقه بینداز حکومت کن" موجب کشت و کشتار در جامعه شوند.

آیت الله مدرسی با بیان اینکه گوش سپردن به فتنه گران منجر به تأثیر گرفتن از سخنان آنان و واکنش رفتاری ویرانگر می شود که  درگیری و کشتار داخلی از جمله آنهاست، این سؤالات را مطرح کرد که چرا جوانان بی گناه در میدان تظاهرات قربانی می شوند؟ چرا ملت ما در مقدس ترین شهر ها باید دیگر می جنگند و هر کس می خواهد دیگر را بکُشد و خونش را بریزد؟

ایشان افزود: این همان چیزی است که دشمنان و فتنه گران از طریق رسانه های خود برای آن تلاش می کنند، لذا عقلا باید مراقب خود باشند تا از آن تأثیر نپذیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha