سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مستند انقلابی

حوزه/ مستندساز حوزوی گفت: به لطف الهی در سال های اخیر، روند تولید مستندهای انقلابی و بازخورد خوب آن ها در جامعه، نوید بخش آینده ای بهتر در این راستاست.

حمید رضا عابدی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که یکی از ابزارهای مهم هنری و رسانه ای به منظور تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون، مستندسازی است، اظهار داشت: خوشبختانه ما در بخش تولید مستند، در همین سال ها استعدادهای جوان خوبی را شاهد بوده ایم که اگر حداقل امکانات و ابزارهای لازم در اختیار آن قرار گرفته و حمایت مناسبی از آن ها صورت گیرد، محصولش تولید آثاری خوب و شاخص هم در محتوا و هم در فرم است.

وی افزود: در سال های اخیر چه در شبکه مستند تلویزیون و دیگر مستندها و چه به خصوص در جشنواره فیلم عمار، مستندهای قوی در رابطه با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به نمایش در آمده که نوید بخش آینده ای بهتر و اثرگذارتر در این ژانر به خصوص است.

این طلبه هنرمند همچنین گفت: با توجه به این که در جهان امروز، هنر و رسانه از ابزارهای بسیار مهم و موثر بر ذهن و اندیشه مخاطب به شمار می رود، لذا ما به منظور دفاع از انقلاب اسلامی و تبیین هر چه بهتر برکات و دستاوردهای آن باید از این ابزارها به شکل صحیح و مطلوبی استفاده کنیم، به خصوص از ابزار هنر مستند که واقعاً در سال های اخیر مردم و نسل جوان با آن ارتباط بسیار خوبی برقرار کرده اند.

وی تاکید کرد: هر چند در شرایط کنونی، سلیقه و ذائقه مخاطب به جهت کثرت حضور در بستر فضای مجازی عمدتاً به سمت کارهای کوتاه و کلیپ رفته، اما در عین حال وقتی که مستند خوب و جدی از تلویزیون پخش شود، مخاطب خود را در مقیاس انبوه پیدا می کند، به ویژه مستندهای انقلابی که شاهد جسارت، شجاعت و تعهد خاصی در آن ها هستیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha