جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه دخترانه اسلامی صدر جدول لیگ آموزش انگلیسی است

حوزه/ مدرسه دخترانه اسلامی توحید الاسلام که در بریتانیا واقع شد و ۱۲۰ دانش آموز دارد، در صدر جدول لیگ آموزش زبان انگلیسی قرار گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  ft، مدرسه دخترانه اسلامی در لنکشایر بریتانیا در صدر جدول لیگ آموزشی زبان انگلیسی قرار گرفته است. آزمونی که با هدف ارزیابی پیشرفت دانش آموزان دبیرستان ها و مدارس متوسطه طراحی شده نشان داد که دبیرستان دخترانه توحید الاسلام در شهر بلکبرن، بخشی از بنیاد آکادمی ستاره، با ۱۲۰ دانش آموز، بالاترین امتیاز را بالاتر از سطح پیش بینی شده از پایان دوره ابتدایی تا نتایج جی سی اس یی کسب کرده است. این امتحانات معمولا در سن ۱۶ سالگی از دانش آموزان گرفته می شوند.

جداول نشان می دهند که نتایج به دست آمده در ۱۲% مدارس بسیار پایین تر از متوسط و ۱۴% بسیار بالاتر بوده اند.

حمید پاتل ، مدیر اجرایی آکادمی ستاره در این رابطه گفت: این یک مدرسه ویژه است، به ویژه به دلیل اخلاقِ کاری و مسئولیت پذیری معلمان، کارمندان پشتیبانی و دختران جوان فوق العاده ای که در آنجا تحصیل می کنند. ما به خصوص افتخار می کنیم که دختران ما از محروم ترین مناطق برخاسته و تحصیل کرده اند و با سعی و تلاش فراوان موفق شدند تا این اندازه پیشرفت کنند.

نیک گیب، سرپرست استاندارد مدارس گفت که هدف از این طرح بالا بردن استانداردهای آموزشی بوده است.

آقای گیب گفت: شکاف بین دانش آموزان مناطق محروم و همسالانشان پایدار است و از سال ۲۰۱۱ حدود ۹٪ کاهش یافته است؛ اما ما می دانیم که کارهای بیشتری باید انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha