پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سمینار

حوزه/ سمیناری با عنوان " شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، معامله قرن و آینده جبهه مقاومت" به همت بنیاد فلسطین پاکستان و اداره مطالعات سیاسی پاکستان در پایتخت این کشور برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه سمینار با عنوان " شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، معامله قرن و آینده جبهه مقاومت" به همت بنیاد فلسطین پاکستان و اداره مطالعات سیاسی پاکستان در پایتخت این کشور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی خود در این سمینار گفت: آمریکا جنگ جهانی سوم را آغاز کرده است و با طرح معامله قرن می‌خواهد مردم مظلوم فلسطین را فریب بدهد، اما بداند معامله شیطانی و نگین قرن ناکام خواهد ماند و رژیم جعلی اسرائیل از روی زمین محو خواهد شد.

وی افزود: در دوران رژیم پهلوی ایران یکی از مهمترین کشورهای حافظ منافع آمریکا بود، اما پس از انقلاب اسلامی نفوذ آمریکا در ایران از بین رفت، و حاج قاسم سلیمانی نیز بزرگترین مانع در راه منافع آمریکا بود و آمریکا به خیال خود می خواست با شهادت سردار سلیمانی مردم ایران و مسلمانان جهان را بترساند اما سریع به کار احمقانه خودش پی برد و اکنون سردار سلیمانی نماد مقاومت است و اسم این مرد بزرگ در تاریخ ماندگار خواهد شد.

فرحت الله بابر عضو مجلس سنای پاکستان نیز در سخنرانی خود گفت: ترامپ می خواست با شهادت حاج قاسم سلیمانی در انتخابات آتی دوباره پیروز شود و تا زمانی حاج قاسم سلیمانی زنده بود آمریکا نتوانست طرح معامله قرن را تصویب کند، اما آمریکا باید بداند قاسم سلیمانی یک الگو و تفکر است، ایران در دنیا تنها کشوری است که می تواند علیه بی‌انصافی های آنها ایستادگی کند. آمریکایی ها می‌خواستند داعش را در پاکستان بیاورند اما ایران و حاج قاسم سلیمانی نگذاشتند دشمنان در این اهداف پلیدشان موفق شوند.

ایاز امیر خبرنگار و تحلیلگر معروف پاکستان هم گفت: در موفقیت های کشورهای اسلامی علیه مبارزه با تروریست ها ایران نقش مهمی را ایفا کرده است و پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز ایران قدرتمندتر شد و ادعای آمریکا مبنی بر عدم هلاکت نظامیان خود در حمله عین الاسد حقیقت ندارد چون در موقع حمله ایران به عین الاسد ارتش آمریکا در پایگاه حضور داشتند.

صابر ابومریم دبیر بنیاد فلسطین پاکستان هم در سخنرانی خود گفت:آمریکا با معامله قرن می‌خواهد موجودیت فلسطین را نابود کند و شهادت حاج قاسیم سلیمانی نیز توطئه ای برای راهموار کردن راه برای طرح معامله قرن بود، همان طور که اسرائیل با ترور شهید عماد مغنیه داعش را راهی سوریه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha