چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۹۰ نقطه از استان خبر داد و گفت: مراسم راهپیمایی مرکز استان (بجنورد) ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح از میدان شهید آغاز و برنامه‌ها در مقابل مصلای امام خمینی ره (ره) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نشست اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی که با حضور مسئولین کارگروه‌های تخصصی با محوریت هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن برگزار شد، بر برگزاری پرشور و شعور این مراسم تأکید کرد.

وی ضمن تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر استان گفت: به همت تمامی اعضا و کارگروه‌ها قبل از شروع ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های ستاد ثبت شده و قابل‌احصا و ارائه بود و طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز جزء معدود استان‌هایی بودیم که برنامه‌های دهه فجر را ارائه کردیم.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با بیان اینکه عزت و عظمت این انقلاب به برکت حضور مردم در صحنه بوده است، گفت: حضور مردم در صحنه همواره ضامن امنیت و اقتدار کشور بوده و این حضور همواره تکیه‌گاه مطمئن و محکمی برای این نظام الهی است.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: در شرایط حساس کنونی که دشمن از هیچ حربه‌ای برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب فروگذار نمی‌کند؛ باید تریبون داران دو عامل را مدنظر بگیرند؛ یکی وحدت عمومی و دیگری بسترسازی برای شورآفرینی و حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن.

وی با این بیان که بعضاً نسبت به جنگ رسانه‌ای و اغوای دشمن غفلت کرده و بی‌اعتنا بودیم، گفت: دشمنان انقلاب با بزرگنمایی کاستی‌ها و ضعف در تبلیغات و فضاسازی سعی دارند بین انقلاب و مردم شکاف ایجاد کند و کم‌رنگ شدن تبلیغات را نشان از دلسردی مردم جلوه کند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فضاسازی ایام دهه فجر گفت: طبق فرموده معظم له اگر از لحاظ اعتبار محدودیت داریم می‌توانیم با حضور مثمر و اثرگذار در فضای مجازی شرایط را تغییر دهیم و با تزریق امید و نشاط به روش هنرمندانه مردم را برای فضاسازی و تبلیغات ترغیب و تشویق کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گلایه از ضعف در فضاسازی، اظهار داشت: با وجود این‌که مردم همیشه حضور چشمگیر داشته‌اند و هیچ‌گاه صحنه را خالی نگذاشته‌اند نباید ما با سهل‌انگاری آب به آسیاب دشمن بریزیم و ناخواسته خوراک تبلیغاتی دشمنان را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری با تمجید از مراسم معنوی انقلاب اسلامی و مسجد در گام دوم که از ابتدای ایام دهه فجر هر شب در حال برگزاری است افزود: حضور مدیران و مسئولین در این مناسبت‌ها موجب دلگرمی مردم خواهد شد.

وی از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۹۰ نقطه از استان خبر داد و افزود: مراسم راهپیمایی مرکز استان (بجنورد) ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح از میدان شهید آغاز و برنامه‌ها در مقابل مصلای امام خمینی ره (ره) ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بجنورد به‌عنوان سخنران خبر داد.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی اظهار کرد: ما همچون گذشته به هیچ فرد، حزب و گروهی اجازه سوءاستفاده از تریبون مراسمات انقلاب را نخواهیم داد؛ چراکه مراسمات انقلاب اسلامی نه حزبی است و نه جناحی است و برای ما مهم حفظ اصل نظام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha