جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنی که روزی به هر جای کره زمین که اشاره می‌کرد می‌توانست حکومت‌ها را عوض کند، اکنون می‌گوید ما ۷ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم و باید با دست خالی آن را ترک کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل پایگاه هوایی شهید حسینی با بیان اینکه ۱۹ بهمن  به عنوان روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب می‌درخشد، گفت: آنهایی که به لبخند دشمن دل می‌سپارند، کور هستند و دشمن را نمی‌بینند.

وی ادامه داد: در جایگاهی که انسان قرار دارد و در سیر منازلی که به سوی الله و کمال مطلق طی می‌کند، بصیرت و اراده دو قضیه بسیار کارساز محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به راه های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: دشمن با سابقه‌ای که دارد تمام راه‌ها را حساب شده و کارشناسی شده انجام می‌دهد حال فرق نمی‌کند می‌خواهد در جنگ نظامی یا در قالب‌های فریب و نیرنگ و نفوذ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن از جنگ نرم برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند، خاطرنشان کرد: به طور یقین به دلیل اینکه جنگ نظامی برای دشمنان هزینه دارد این روش در رتبه دوم قرار دارد که در این راستا از طریق دوست و حتی دین وارد می‌شوند و نفوذ پیدا می‌کنند.

وی ادامه: سرمایه ارزشمند حیاتی که خداوند به انسان داده اگر بخواهد برای ابد سعادتمند باشد باید همراه با بصیرت باشد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه انسان نباید ابزار استعمارگران قرار بگیرد، تاکید کرد: دشمنان همواره اقلیت‌های منحرف به هر اسمی را ایجاد می‌کنند و سپس آنها را به نفع خودشان توجیه می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، بصیرت را عامل شکست دشمن دانست و بیان کرد: دشمن سعی می‌کند تا نیروی نظامی را علیه مردم خودش به کار گیرد و آنان را قتل عام کند و سپس کودتایی به نفع خود راه‌اندازی کند، اما بصیرت ایجاب می‌کند که بدانیم دشمن، همواره دشمن است.

وی ادامه داد: افتخار نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ به ثبت رسید و اراده و بصیرت این نیرو بعد از ۴۰ سال همچنان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: بصیرت در زندگی انسان که در زوایای مختلف بسیار گسترده است یک امر اجتناب ناپذیر بوده و با چشم بسته نمی‌شود به راه ادامه داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه هیمنه ی آمریکا در منطقه از بین رفت،خاطرنشان کرد: دشمنی که روزی به هر جای کره زمین که اشاره می‌کرد می‌توانست حکومت‌ها را عوض کند، اما اکنون می‌گوید ما ۷ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم و  باید با دست خالی آن را ترک کنیم که این شکست هیمنه آمریکا نشانه اراده و مقاومت ملت‌ها است.

وی ادامه داد: اگر دست قدرت‌الهی نبود؛ امام راحل با دست خالی نمی‌توانست این همه تحول در دل‌ها ایجاد کند و این در حالی بود که آنقدر استعمارگران جامعه را بی دین کرده بودند که کارشناسان آمریکایی وقتی موضوع دین را بررسی کرده بودند گفته بودند اسلام در ایران به مانند پیری است که آخرین نفس‌های خود را می‌کشد، اما دیدیم که نه تنها اسلام در ایران آخرین نفس‌ها را نکشید بلکه از روز پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز قوی‌تر و شاداب‌تر در مقابله با دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام/۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha