جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم ایران با حضور معنادار و انقلابی خود در راهپیمایی حماسی و مقتدرانه یوم‌الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور تأکید می‌کنند که نقشه‌های شیطانی و مرموز دشمن برای انقلاب کشور را با درایت و هوشمندی خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع مسئولان استانی، بر برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی و تظاهرات ۲۲ بهمن تأکید کرد.

وی اظهار کرد: واقعیت این است که دشمنان ملت ایران که در طول چهل‌ویک سال گذشته هیچ‌یک از ترفندها و توطئه‌های آن‌ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نتیجه‌ای نداشته و در سال‌های اخیر متحمل شکست‌های بزرگی در منطقه شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: دشمنان این شکست‌ها را ناشی از حضور و نفوذ جمهوری اسلامی ایران می‌دانند، به همین دلیل می‌کوشند با کتمان و وارونه‌سازی حقیقت و با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک حقایق انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با واقعیت پنداری دروغ‌های خود برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خدشه و خلل وارد کنند.

وی تصریح کرد: یافته‌های جدید مراکز علمی درباره وضعیت و رویکرد مردم ایران به‌مثابه واقعیت‌هایی است که ملت ایران با آن‌ها زندگی می‌کنند و در طول بیش از چهار دهه گذشته مجموعه باورها و رفتارهای آنان بوده است و اذعان به آن‌ها از سوی مراکز و مراجعی خارج از ایران مهر تأییدی بر حرکت صحیح نظام اسلامی است که در مسیر رو به کمال خود دستاوردهای بزرگی را در ابعاد گوناگون نصیب جامعه می‌کند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: البته این به معنای نفی نقاط ضعف‌هایی که ریشه‌های داخلی و بیرونی دارد، نیست که دور از چشم مردم و مسئولان نبوده و با همت همگانی برطرف خواهد شد.

وی افزود: ملت ایران با بهره‌گیری از تجارب و عبرت‌های تاریخی مقاومت و ایستادگی برابر استکبار جهانی و آگاهی نسبت به طرح‌های شیطنت‌آمیز آمریکای شرور و دیگر بیگانگان در فتنه‌انگیزی‌ها با حضور معنادار و انقلابی خود در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی حماسی و مقتدرانه یوم‌الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور تأکید می‌کنند که نقشه‌های شیطانی و مرموز دشمن برای انقلاب کشور را با درایت و هوشمندی خنثی کرده و اجازه نخواهند داد استکبار جهانی و عناصر مرعوب، منحرف و وابسته با ایجاد آشوب‌های جدید عرصه‌های شکوهمند و اقتدار آفرین کشور را دچار تشویش و نگرانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha