پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بنزین

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۳هزار لرستانی زیر پوشش خدمات این نهاد هستند، گفت: پس از افزایش قیمت بنزین حجم مراجعات افراد به کمیته امداد دو برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، جاسم محمدی فارسانی، امروز در همایش مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران استان لرستان که در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد برگزار شد، گفت: کمیته امداد همواره با برنامه های متنوع و گسترده تلاش داشته تا ضمن حمایت از افراد محروم و نیازمند در راستای توانمند سازی افراد تحت پوشش نیز گام بردارد و در این خصوص فعالیت های چشمگیری داشته است . 

وی با اشاره به اینکه حفظ شان و کرامت افراد و کمرنگ شدن فاصله طبقاتی جامعه از مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص رسالت ها و اهداف این نهاد است، اظهار کرد: در تمام فعالیت ها توجه به این مهم مد نظر بوده و تلاش شده تا علاوه بر خدمت، آموزش های توانمند سازی و خودکفایی برای افراد و خانوارهای تحت پوشش انجام شود و خانوارها و افراد به ایجاد فعالیت های اشتغال پایدار، خودکفایی و کارآفرینی نیز برسند. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۳هزار لرستانی زیر پوشش خدمات این نهاد هستند، خاطر نشان کرد: پس از افزایش قیمت بنزین حجم مراجعات افراد به کمیته امداد دو برابر شده است.

محمدی فارسانی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای کمرنگ کردن مسائل دینی و نیکوکاری بکار گرفته اند، گفت: باید با بصیرت و هوشیاری توطئه های دشمنان را برای کمرنگ کردن امر خیر در جامعه خنثی کنیم و با شناسایی افراد خیر و متمکن در رفع نیازهای افراد جامعه قدم برداریم . 

وی در پایان با اشاره به اینکه بزودی مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران و برادران با همکاری حوزه و کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان راه اندازی می شود، خاطر نشان کرد: ارائه خدمات و مشاوره های دینی فرهنگی، تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی، آموزش قرآن و ترویج فعالیت های خیرخواهانه، جمع آوری و توزیع وجوهات شرعی از مهمترین اقدامات و فعالیت های مراکز نیکوکاری مدارس علمیه خواهد بود.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha