سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سروستانی

حوزه/ کارگاه آموزشی مدیران مراکز قرآنی استان با حضور ۱۴۰ نفر از مدیران مراکز قرآنی در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به منظور آشنائی مدیران موسسات و خانه های قرآنی با شرح وظایف قانونی خود در حوزه ثبت موسسات و تکالیف قانونی، کارگاه آموزشی مدیران امروز با حضور ۱۴۰ نفر از مدیران موسسات و خانه های قرآن فعال و توانمند، در سالن همایش شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در آیین افتتاحیه این کارگاه آموزشی با اشاره به لزوم بهره‌مندی هر چه بیشتر از آیات نورانی کلام وحی از زحمات و تلاش‌های مدیران مراکز شرکت کننده در این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه حسین بهبودی، مدیر امور تشکل ها و مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با تشریح قوانین و ضوابط مرد نیاز مدیران موسسات قرآنی، به بررسی تکالیف قانونی آنها در مواجهه به ادارات تامین اجتماعی و امور مالیاتی پرداخت.

گفتنی است، در این کارگاه آموزشی یک روزه، مدیران تشکل های قرآنی استان ضمن توجیه کامل تکالیف قانونی خود در نحوه بیمه مربیان و تکالیف قانونی در پرداخت حق الزحمه به مربیان، از نحوه تکمیل اظهار نامه های مالیاتی و تکالیف قانونی خود در این حوزه نیز مطلع شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha