جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، ۲۲ بهمن را روز تجلی وحدت ملی در دفاع از اصل انقلاب دانست و گفت: تقارن ۲۲ بهمن امسال و اربعین سپهبد شهید سلیمانی عظمت دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر برگزار شد، انقلاب اسلامی را رویدادی بزرگ و عظیم در قرن معاصر معرفی کرد و گفت: این انقلاب محصول وحدت و همبستگی مردم و روحانیت بوده است.

وی با بیان این که نخستین جرقه های انقلاب اسلامی از حوزه علمیه زده شد، افزود: حضور مرجعیت دینی در رأس نهضت انقلاب موجب همراهی اقشار مختلف مردم با جریان انقلاب شد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امام خمینی(ره) تکیه بر ارزش های الهی و معنوی و همچنین پشتوانه عظیم مردمی در برابر قدرت های جهانی ایستاد، خاطرنشان کرد: امام راحل توانست با رهنمودهای ارزشمند، ملت ایران را به صحنه بیاورد و موجب سرنگونی یک حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام راحل به دلیل تکیه کردن بر توجهات الهی از هیچ قدرت مادی هراس نداشتند، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود ذره ای از تهدید دشمن از خود هراس نشان دادند و با شجاعت و اقتدار از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) با سخنان گوهربار توانست یک ملت را علیه یک رژیم و حکومت دست نشانده و ظالم به صحنه بیاورد، تصریح کرد: این ملت بزرگ و با بصیرت امروز و پس از چهار دهه از عمر انقلاب با عشق و علاقه بیشتری در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند.

حجت الاسلام صادقی به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و با بیان این که ملت ایران امسال نیز همانند سال های گذشته حماسه عظیم دیگری را خلق خواهند کرد، افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی ثابت خواهند کرد که همچنان در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری محکم و مقتدر هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران، ۲۲ بهمن را روز تجلی وحدت ملی در دفاع از انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تقارن ۲۲ بهمن امسال و اربعین سپهبد شهید سلیمانی عظمت دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق خواهد کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهپیمایی ۲۲ بهمن، لرزه بر اندام استکبار جهانی خواهند انداخت، افزود: حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی با عظمت، سیلی دیگری بر دهان آمریکای جنایتکار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha