شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گام دوم انقلاب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تربیت نیروی مومن،متعهد و متخصص در تراز انقلاب اسلامی از رسالت های حوزه های علمیه است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در همایش حوزه های علمیه خواهران و برادران استان لرستان که در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی براساس اندیشه ناب اسلامی و با هدایت و تدابر امام خمینی(ره) و به پشتوانه مردمی شکل گرفت که باید با بصیرت و هوشیاری از اهداف و آرمان های انقلاب و شهدا صیانت و حراست کنیم . 

وی با بیان اینکه رژیم منحوس پهلوی بزرگترین حامی نظام سلطه بود، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بیرون راندن شاه  بزرگترین پایگاه نظام سلطه در منطقه خاورمیانه  را از بین برد . 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بصیرت، هوشیاری و اتحاد و همبستگی در سایه تبعیت محض از ولایت فقیه و آرمان های نظام و شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی سنت الهی و هدیه ای از جانب پروردگار است که باید قدردان نعمت های انقلاب  و نظام اسلامی باشیم . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه دشمنان در تقابل و دشمنی با حوزه های علمیه هستند، اظهار کرد: توطئه امروز استکبار تخلیه شدن دین از دل های مردم است که در این خصوص باید مبلغان و حوزه های علمیه هوشیار باشند و به بصیرت افزایی بپردازند . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب نیز حوزه های علمیه باید پرچم تهذیب و علم را به دوش گرفته و حرکتی جهادی را برای تبیین و ماندگاری دستاوردهای انقلاب در جامعه آغاز کنند، گفت: طلاب حوزه های علمیه پرچمداران صیانت از ارزش های قرآنی و اسلامی در جامعه هستند و همواره باید در این خصوص به تبلیغ و روشنگری بپردازند . 

وی در پایان بر ضورت ترویج فرهنگ پژوهش در حوزه های علمیه تاکید کرد و یادآور شد: ارتقاء فعالیت های پژوهشی فاخر و کارآمد و متناسب با نیاز جامعه باید مدنظر حوزویان و طلاب قرار گیرد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha