پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حشدالشعبی

حوزه/ یکی از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق، شهید سلیمانی را فرمانده مقاومت جهان نامید که می خواست مظلومیت و چالش های مسلمانان را به جهانیان بشناساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، ابواحمد الجابری در کنفرانس بین المللی «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ جغرافیای مقاومت و امنیت جهانی» در مشهد، شهید سلیمانی را فرمانده مقاومت جهان نامید که می خواست مظلومیت و چالش های مسلمانان را به جهانیان بشناساند.

فرمانده سرایای عاشورا در عراق با بیان اینکه سردار سلیمانی مطیع رهبر معظم انقلاب بود، گفت: او در دل های مومنان جایگاه داشت و فردی متواضع، شجاع، با اندیشه و تحلیلگر و در واقع مهندس نبردهای آزادی بخشان منطقه بود.

وی، مسئله عراق را یکی از دغدغه های اصلی سردار سلیمانی دانست که همیشه در خط مقدم بود و به همه نیروهای مقاومت روحیه می داد.

جابری با بیان اینکه سردار سلیمانی به ما آموخت که مخلص باشیم و شهادت، بزرگترین پیروزی است که می توان به دست آورد، اظهار کرد: این شهید به ما یاد داد که مسئله اسلام، نژادی، طایفه ای و منطقه ای نیست و اصول ما دفاع از مظلومان است.

این فرمانده حشد الشعبی عراق خطاب به ترامپ، گفت: شهادت سردار سلیمانی، وجدان جهانیان را بیدار و روح فداکاری را احیا کرد که یک میلیون حاج قاسم برای مقابله با استکبار رشد می کند.

وی با اشاره به لزوم وحدت و مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی، بر دفاع و جنگ با استکبار تاکید و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به ما آموخت که مطیع رهبری باشیم و در مسیر شهادت و پیروزی امام حسین(ع) گام برداریم. او یاد داد که اگر بخواهیم آخرت را داشته باشیم باید دنیا را با همه زرق و برقش ترک کنیم و مخلص باشیم.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha