جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعرافی

حوزه/ مراسم سالروز انقلاب اسلامی در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو هندوستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه مراسم چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهدای مقاومت با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشورمان در دهلی نو پایتخت هند برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور نماینده رهبر انقلاب در هندوستان و حجت الاسلام والمسلمین شاکری نماینده جامعه المصطفی العالمیه در هند، مولانا شیخ ممتاز علی امام جمعه مسجد دهلی هال امامیه، چگینی سفیر ایران در هندوستان، شیخ مصطفی علوم از کویت و مفتی مکرم احمد امام جمعه مسجد فتح پوری دهلی هم حضور داشتند.

آیت الله اعرافی در این مراسم به فعالیت حوزه های علمیه ایران اشاره کرد و روحانیون و مسئولان مدارس دینی هند هم گزارشی از عملکرد حوزه های علمیه این کشور ارائه دادند.

حجت الاسلام ممتاز امام جمعه دهلی، مولوی مفتی مکرم روحانی معروف اهل سنت هند، حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی‌پور سخنرانی دیگر این مراسم بودند.

آیت الله اعرافی در سخنرانی خود اظهار داشت: ایران نسبت به قبل از انقلاب اسلامی بسیار قدرتمند شده است و دشمنان اسلام مانند آمریکا و اسرائیل نسبت به قبل هر روز ضعیف تر و رو به افول هستند.

وی افزود: ایران از ابتدا سعی داشته که مردم شیعه و سنی در کنار هم و با اتحاد و همدلی به سوی پیشرفت حرکت کنند.

گفتنی است مدیر حوزه های علمیه برای دیدار با علما و اندیشمندان و همچنین بازدید از مراکز علمی و دینی به هندوستان سفر کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha