جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 885177
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
عزای عمومی

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران، در پیام مشترکی، با تسلیت رحلت آیت الله طبرسی، روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۲۰ و ۲۱ بهمن را در استان عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان استاندار، در پی ارتحال آیت الله طبرسی در پیام مشترکی، با تسلیت رحلت این عالم مجاهد، روزهای یکشنبه ودوشنبه، ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه را در استان عزای عمومی اعلام کردند.

در این پیام آمده است:

بی شک امروز فقدان آیت الله طبرسی در عرصه‌های مختلف، ضایعه‌ای بزرگ برای استان به شمار می‌آید و غمدر گذشت آن مرد خدا برای همه مردم ولایتمدار مازندران، گران و سنگین است.

اینجانبان باتاثر بسیار فراوان، ضایعه مولمه در گذشت عالم و مجاهد روحانی، شادروان آیت الله نور الله طبرسی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم ولایتمدار و عالم دوست استان بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حوزه‌های علمیه و علمای گرانقدر تسلیت عرض نموده، از آستان خداوند قادر متعال، برای آن عالم سعید فقید، مغفرت، علو درجات ورضوان الهی و برای بازماندگان و همه دلدادگان خاندان علمای دین صبر جمیل واجر جزیل مسالت می‌نماییم و امیدواریم خداوند بزرگ همه مارا رهرو راه آن مجاهد ربانی قراردهد.

بدینوسیله در راستای تکریم و تعظیم شخصیت فاخر و بزرگ عالم و مجاهد انقلابی، زنده یاد آیت الله نور الله طبرسی، اینجانبان روزهای یکشنبه ودوشنبه، بیستم و بیست و یکم بهمن ماه ۹۸ را در استان مازندران عزای عمومی اعلام می‌کنیم.

محمد باقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری

احمد حسین زادگان استاندار مازندران

جزئیات تشییع

گفتنی است، پیکر آیت الله طبرسی دوشنبه ۲۱بهمن در شهر قم و چهارشنبه ۲۳بهمن ساعت ۱۰صبح در ساری برگزار می شود.

گزارش دریافتی حاکی از آن است که آیت‌الله العظمی جوادی آملی، نماز میت را بر پیکر نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اقامه خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha