پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول

مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد، گفت: تحمیل طرح «معامله قرن» ضد آرمان‌های ملت فلسطین است و پیامدی جز نابودی رژیم عنکبوتی و جعلی صهیونیستی و سرعت یافتن زوال نظام سلطه گر و ضد بشری ایالات متحده نداشته و به توفیق الهی هرگز محقق نخواهد شد.

خانم نسیبه ترقی، مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انزجار خود را نسبت به تصویب معامله قرن آمریکا ابراز کرد و گفت: معامله قرن، حاصل توطئه و ظلم های دولت شیطانی آمریکا بر حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

وی با اشاره به آیه «إِنَ‌ فِرْعَوْنَ‌ عَلاَ فِی‌ الْأَرْضِ‌ وَ جَعَلَ‌ أَهْلَهَا شِیَعاً یَسْتَضْعِفُ‌ طَائِفَةً مِنْهُمْ‌ یُذَبِّحُ‌ أَبْنَاءَهُمْ‌ وَ یَسْتَحْیِی‌ نِسَاءَهُمْ‌ إِنَّهُ‌ کَانَ‌ مِنَ‌ الْمُفْسِدِینَ‌* وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»، خاطرنشان کرد: آمریکا به عنوان شقی ترین دولت، پس از شکست های متوالی در عرصه جنگ‌های الکترونیک، روانی و سیاسی در افکار بین الملل، بخصوص پس از مصوبه اخراج آمریکایی‌ها در مجلس عراق، با طرح "معامله قرن" چالش دیگری در دنیای اسلام ایجاد کرد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد ادامه داد: به طور کلی، محور کلیدی و نهایی معامله قرنِ ترامپ، پیاده کردن پروژه صهیونیسم در فلسطین، و در نهایت اشغال کل فلسطین توسط یهودی ها است، که یکی از لوازم اجرایی شدن این طرح، عدم حضور فلسطینی ها و اشغال کل این اراضی است.

ترقی گفت: دولت شقی آمریکا از زمانی که پدیدار گشته در جهت اشغالگری، قتل عام و تجاوز، ادعای حکومت بر جهان و نیز با تلاش برای از بین بردن حقوق ملت فلسطین، ماهیت پلید خود را به دنیا نشان داده است.

وی اضافه کرد: تحمیل طرح «معامله قرن» ضد آرمان‌های ملت فلسطین است و پیامدی جز نابودی رژیم عنکبوتی و جعلی صهیونیستی و سرعت یافتن زوال نظام سلطه گر و ضد بشری ایالات متحده نداشته و به توفیق الهی هرگز محقق نخواهد شد.

استاد حوزه با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام‌بخش، با تولید گفتمان عدالت محوری، حق طلبی و استکبار ستیزی در تمام دنیا، همواره مستکبران عالم به ویژه رژیم تروریست پرور آمریکا را در صحنه تحولات راهبردی جهان به حاشیه رانده است.

ترقی، با اشاره به بصیرت و استقامت ملت ایران، تاکید کرد: جوامع مسلمین از جمله جمهوری اسلامی ایران با بیداری، بصیرت و استقامت خود از اوایل انقلاب تاکنون هرساله انزجار خود را از ظلم و ظالمان نشان داده اند.

وی با توجه به مصادف شدن ۲۲بهمن با شهادت سردار سلیمانی ادامه داد: ملتِ ایران به حول و قوه الهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، همزمان با چهلم سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی، با اعلام انزجار از قاتلان این شهید بزرگوار، حضوری حماسه ساز، استکبارستیز و مقتدرانه خواهند داشت و با محکوم کردن عملیات آمریکا به عنوان "معامله قرن"، با آرمان های انقلاب اسلامی ایران و امام راحل(ره) پیمان مجدد خواهند بست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha