پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید احمد رضا شاهرخی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: کم ادعایی و انقلابی گری از شاخصه های اصلی بسیجیان عشایر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان عشایر استان لرستان، با اشاره به اینکه عشایر همواره با حضور به موقع و اثرگذار در عرصه های مختلف انقلاب به ندای رهبر انقلاب و آرمان های شهدا لبیک گفته اند، بیان داشت: عشایر مهمان نواز، کم ادعا و انقلابی با حضور جهادی خود در همه عرصه ها به‌ویژه تولیدات خود، الگوی بی بدیل برای اتکا به تولید داخل هستند.

وی گفت: من خود برخاسته از عشایر و در میان عشایر زندگی کرده ام و در کوه‌ها و سیاه چادرها نیز حضور پیدا کرده ام و در میان مردمان عشایر صفت و یکرنگی عشایر را بارها دیده ام .

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اینکه عشایر در مهمانداری و کم ادعایی شهره و زبانزد هستند افزود: مردم سخت کوش، انقلابی و ولایی عشایر کم مصرف و پر تولید هستند و در تامین نیازهای مردم در همه عرصه ها تولیدات خود را عرضه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به بیعت عشایر در سال ۵۸ با امام راحل در قم و مدرسه فیضیه خاطر نشان کرد: این بیعت نشانگر ریشه و پیوند عمیق رهبری و عشایر است.

وی با بیان اینکه عشایر شجاع و غیور در طول هشت سال دفاع مقدس نیز جانفشانی های زیادی از خود به یادگار گذاشتند، گفت: عشایر با تفنگ ها و سلاح های خود به جبهه رفتند و علاوه بر نبرد با دشمن با روحیه والای خود به رزمندگان امید و روحیه دادند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه بین سادات سران عشایر پیوند معنوی خاصی برقرار است، افزود: اختلافات محلی عشایر همواره با حضور سادات مرتفع می شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، در پایان با اشاره به اینکه امروز نیز باید زبان، مشت، فکر و ذکر ما علیه دشمن باشد خاطرنشان کرد: مردم غیور ایران اسلامی و بسیجیان عشایر همواره با بصیرت و هوشیاری توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی و با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با خلق حماسه آگاهانه دیگر، مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha