پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ پیکر پاک آیت الله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران فردا در قم تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی، داماد آیت الله طبرسی امروز در جلسه ستاد ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آیت الله طبرسی بیش از ۵۵ سال در استان  حضور داشتند، گفت: این عالم وارسته بیش از ۴۰ سال به عنوان امام جمعه و نماینده ولی فقیه بودند و حق بزرگی نسبت بر گردن مازندران دارند.

وی در ادامه سخنان خود به تشییع پیکر آیت الله طبرسی فردا در قم اشاره کرد و افزود: پیکر این عالم وارسته فردا از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی از اقامه نماز حضرت آیت الله جوادی آملی بر پیکر آیت الله طبرسی در قم خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین قرار است مجلس ختمی نیز در شهر مقدس قم برگزار شود.

وی از برگزاری مراسم وداع با پیکر آیت الله طبرسی(ره) غروب سه شنبه در مصلای امام خمینی(ره) ساری خبر داد و افزود: همچنین پیکر پاک این عالم ربانی ساعت نه صبح روز چهارشنبه از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا و گلزار  شهدای ساری تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری مجلس بزرگداشتی روز پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در مصلای امام خمینی(ره) ساری خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی آیت الله مروی، تولید آستان قدس رضوی و مداحی میرداماد برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha