جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با یاد و نام شهید سلیمانی در ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز در نشست خبری اعلام برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امسال در بیش از ۵۲۰۰ نقطه شاهد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود، که نشان دهنده استثنایی ترین پدیده تاریخ است زیرا بعد از چهل سال چنین بزرگداشتی برپا می شود.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال متفاوت تر از سالهای قبل خواهد بود زیرا معطر به عطر نه یک شهید بلکه یک مکتب است و مناسبت آن شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

لطفی افزود: حضور مردم شهر و روستا در این راهپیمایی، یکی از جلوه های قدرت لایزال الهی است و تجدید عهد وپیمان برای صیانت از اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن هر سال، یادآور ایثار، رشادت طلبی و اعلام انزجار از دشمنان اسلام است و امسال وعده گاه و تجلی گاه حاج قاسم‌ها خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۲۲ بهمن امسال یاداوری راه سردار دلها و اعلام نفرت از شیطان بزرگ و تاکید بر لزوم خروج آمریکا از منطقه است.

وی اظهار کرد: میهمان ویژه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در تهران خانواده سردار شهید سلیمانی خواهند بود و در تلاشیم با مساعدت خانواده سردار از وصیت نامه ایشان رونمایی کنیم. همچنین اعلام محکومیت معامله قرن نیز جلوه دیگری به راهپیمایی امسال، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در خواهد داد.

لطفی  تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استمرار همان نگاه دینی به این یوم الله همیشگی است، اما چند دلیل مضاعف وجود دارد برای خلق حماسه ای بزرگتر و بهت آور تر برای کسانی که چشم دیدن ایران اسلامی را ندارند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امسال انشالله هر ایرانی با تمثال سردار سلیمانی در راهپیمایی حضور خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: اگر با همه ملاحظات اعلام شد چه در تهران ۷ میلیون نفر در تشییع پیکر سردار سلیمانی شرکت کرده اند و در بسیاری از شهرها امکان تشییع سردار نشد، لکن در ۲۲ بهمن مردم بیش از پیش باشکوه تر در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این ۲ هفته اخیر با وجود اینکه مردم ما متقاضی برپایی راهپیمایی علیه معامله قرن بودند، ولی ما آن را موکول به روز ۲۲ بهمن کردیم.

وی ادامه داد: ویژگی دیگر یوم الله ۲۲ بهمن امسال، بسترسازی برای حضور مردم پای صندوق های رای و انتخاب افرادی صالح، انقلابی و بسیجی برای خانه ملت و برنامه ریزی برای کاستن از مشکلات مردم است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: در روز ۲۲ بهمن به لحاظ فرهنگی بودن انقلاب، بیش از ۲۰ هزار غرفه فرهنگی و مشاوره ای در سراسر کشور و ۱۵۰۰ غرفه در تهران از سوی خود مردم، تد ارک دیده شده است.

وی افزود: در طول مسیرهای راهپیمایی سراسر کشور، بیش از ۲۵۰ کیلومتر امکانات صوتی فراهم کرده ایم و در تهران هم ۱۵ کیلومتر مسیر صوتی پیش بینی شده است.

لطفی گفت: بیش از ۶۰۰ هزار دانش آموز مهیا هستند برای اجرای سرودهای دانش اموزی. همچنین گلباران شرکت کنندگان توسط بالگردهای نیروهای مسلح صورت می گیرد.

وی در ادامه، عنوان کرد: بیش از ۶ هزار عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی راهپیمایی های سراسر کشور در ۲۲ بهمن را پوشش خواهند داد که ۳۰۰ نفر آنها عکاسان و خبرنگاران خارجی خواهند بود.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: از همه قاره ها اندیشمندان و علاقه مندان به انقلاب اسلامی، همپای مردم ایران متقاضی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند و ما برای دهها نفر از اندیشمندان، به تقاضای خودشان دعوتنامه ارسال کرده ایم. در تمامی سفارتخانه و کنسولگریها نیز جشن پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.

لطفی گفت: به یاد تکبیرهای معنوی و طنین الله اکبر که عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و به شکرانه صلابت و اقتدار نظام دینی و سلحشوری سپاه و ارتش مقتدر ایران در زدن سیلی محکم در موشکباران پایگاه آمریکا در شب پیروزی انقلاب اسلامی از پشت بام‌ها و ماذنه ها بانگ تکبیر سر داده می شود و نیز سطح شهر نور افشانی خواهد شد.

وی ادامه داد: همگان احساس تعلق خاطر به ایران اسلامی دارند پس همگان می خواهند در این راهپیمایی حضور داشته باشند، لذا نگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم حضور همه سلایق در سخنرانیهای یوم الله ۲۲ بهمن خواهد بود و از همه شخصیتها در برنامه های سخنرانی در همه کشور دعوت کرده ایم.

لطفی گفت: از اعضای کابینه برای سخنرانی در مراسمات سراسر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت شد که تعدادی نپذیرفتند و تعدادی پذیرفتند. برای تهران رییس جمهور سخنران خواهند بود و معاون اول رییس جمهور در زاهدان سخنرانی می کنند، بعضی دیگر از اعضای کابینه هم دعوت شدند که اجابت نکردند.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضاییه در مشهد، دادستان کل کشور در قم، آیت الله سید احمد خاتمی در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها در  یزد، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبریز، دکتر سعید جلیلی در ساری، آیت الله دری نجف آبادی در زنجان، سرلشکر صفوی در بوشهر و حجت الاسلام والمسلمین کعبی در اهواز سخن گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha