جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام لطفیان

حوزه/ حجت الاسلام لطفیان گفت: امت اسلامی از گردنه‌های سخت عبور کرده و امروز دوران تفرقه در جهان اسلام به سر آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام کاظم لطفیان، امروز در همایش «یاوران انقلاب» که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امت اسلامی از گردنه‌های سخت عبور کرده و امروز دوران تفرقه در جهان اسلام به سر آمده است.

وی تصریح کرد: نقشه راه علما در آیات قرآن به تصویر کشیده شده و نقشه جامعه ایمانی باید به دست علما تدوین شود.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور افزود: امروز روحانیت حقیقت را به مردم نشان می‌دهد و هیچ اندیشه‌ای چون اندیشه علما نمی‌تواند جامعه را سیراب کند.

وی اضافه کرد: شهید با شهادتش هم خود را به فوز می‌رساند و هم جامعه را پاک می‌کند.

حجت الاسلام لطفیان ادامه داد: مداد علما آلودگی فکری را از اذهان جامعه پاک می‌کند و شهدا را تربیت می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، استقلال داریم و ما به قدرتی رسیده‌ایم که در ساعت یک شب می‌توانیم پایگاه‌های نظامی آمریکا را مورد حمله قرار بدهیم، در حالی که یک زمانی برای هر کاری باید از خارجی‌ها اجازه می‌گرفتیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور بیان داشت: امروز تمام نقشه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف در بین مسلمانان، راه‌اندازی جنگ‌های مذهبی و قومی است و دشمن به دنبال تجزیه کردن امت اسلام است.

وی افزود: پشت معامله قرن تعدادی از کشورهای به ظاهر اسلامی قرار دارند و برخی از همین دولت‌های اسلامی، به دنبال ایجاد مراکز فساد و فحشا در کشورهای خود هستند و چنین کشوری دیگر جرأت اعتراض به اسرائیل را ندارد.

حجت الاسلام لطفیان تصریح کرد: متاسفانه برخی کشورهای اسلام افسار خود را دست آمریکایی داده‌اند و هیچ درکی از عقل و انسانیت ندارد؛ امروز جمهوری اسلامی تنها کشوری است که در مقابل رژیم صهیونستی ایستاده است.

وی، تفرقه، تمرد و سستی را از بیماری‌های جامعه اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: باید وحدت را به صورت عملی در جامعه ایجاد کنیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی تمام معادلات دشمن را به هم ریخت و این از الطاف الهی است.

وی عیار مسلمان را حضور در صحنه‌ها عنوان کرد و گفت: ۲۲ بهمن همه وظیفه داریم در راهپیمایی حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موسسه صحیفه سجادیه IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    1 0
    تشکر از استاد کاظم لطفیان .ایشان از نوادگان آیت الله لطفعلی لطفیان ملقب به سرگزی هستند که میرزا لطفعلی لطفیان (بزرگ 4 طایفه لطفی لطیفی لطیفیان و لطفیان )در صحن اتابکی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله قم مدفون هستند منبع :خاطرات آیت الله لطیفی گنبدی و آیت الله محسنی ملایری