سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا امامی

حوزه/ ماموستا امامی با بیان این‌که سردار سلیمانی سردار بی‌نام و نشان بود و همیشه در بین خانواده شهدا بود، گفت: سردار سلیمانی در بین مردم بود و تا زمانی که مسئولین همچون ایشان جوانمرد و به معنای واقعی «مسئول» باشند مردم تمام مشکلات را تحمل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، ماموستا عبدالسلام امامی امروز در مراسم همایش «یاوران انقلاب» که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تاثیر ایمان در پیروزی هر انقلاب بر کسی پوشیده نیست و ما در جنگ خسارت‌های زیادی را متحمل شدیم اما در مقابل آن، استقلال و خودباروی را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: همه انگیزه‌ها در انقلاب اسلامی تحت شعار ایمان به خدا قرار دارد و امروز عزت اسلام و انقلاب اسلامی مدیون شهدا است.

امام جمعه مهاباد تصریح کرد: ملتی که شهادت دارد پیروز است و ملتی که عاشق شهادت باشد رنگ ذلت را نخواهد دید.

وی افزود: سردار سلیمانی مالک اشتر زمان بود و عزیزترین دارایی‌اش که جان وی بود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و وی هیچ‌گاه اجازه نداد سیاست‌های غربی در خاورمیانه تحقق پیدا کند و مرد تغییر معادلات در زمان حیات و شهادت به نفع اسلام بود و بعد از شهادت وی بود که آمریکا معامله قرن را تصویب کرد.

ماموستا امامی بیان داشت: سردار سلیمانی منادی وحدت بود و همه جهان اسلام تلاش‌های این بزرگمرد را فراموش نخواهند کرد و هر کجا دشمن برای بر هم زدن قدرت اسلام حضور داشت سردار سلیمانی حاضر می‌شد و وی رمز مقاومت را به ما یاد داد.

وی در ادامه به نقش روحانیت در بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: روحانیت باید با اتحاد به دنبال تحقق مدینه فاضله رسول اکرم(ص) در جامعه باشند.

امام جمعه مهاباد اضافه کرد: در اندیشه اسلامی مرزها بسیار وسیع است و مسلمانان با هم برادر هستند و امروزه وضعیت فعلی جامعه اسلامی با جامعه آرمانی خیلی فاصله دارد.

وی ادامه داد: غربی‌ها به دنبال این هستند که با سیاست‌های خود وحدت را از جامعه اسلامی دور کرده و انقلاب را ناکارآمد جلوه کنند و این‌گونه وانمود کنند که انقلاب کهنه شده است.

ماموستا امامی تاکید کرد: کسانی که انقلابی باقی بمانند لباس عزت را بر تن می‌کنند و ما باید امروز از این انقلاب با تمام توان دفاع کنیم.

وی با بیان این‌که سردار سلیمانی سردار بی‌نام و نشان بود و همیشه در بین خانواده شهدا بود، گفت: سردار سلیمانی در بین مردم بود و تا زمانی که مسئولین همچون ایشان جوانمرد و به معنای واقعی «مسئول» باشند مردم تمام مشکلات را تحمل می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha