سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ایت الله قریشی

حوزه/ آیت الله قریشی گفت: مسئله عین‌الاسد که آمریکا با آن همه تلفات واکنش نشان نداد یک اعجاز الهی است و آمریکا به این نتیجه رسید که اگر قدمی بردارد ایران چنان شکستی در خلیج فارس به او تحمیل می‌کند که نتواند بلند شود و امروز در اثر امدادهای غیبی آمریکا ذلیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، آیت الله سیدعلی اکبر قریشی امروز در همایش «یاوران انقلاب» که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۴۲ که امام پا در رکاب مبارزه علیه رژیم طاغوت گذاشت، ملت‌ رنج‌ها را به جان خریده و ایستادگی کردند تا آنجا که خداوند متعال امدادهای غیبی را نازل کرد و نهایتا با فرار شاه از کشور در ۲۶ دی، انقلاب اسلامی ایران در یوم الله ۲۲ بهمن، به پیروزی رسید.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئله عین‌الاسد که آمریکا با آن همه تلفات واکنش نشان نداد یک اعجاز الهی است و آمریکا به این نتیجه رسید که اگر قدمی بردارد ایران چنان شکستی در خلیج فارس به او تحمیل کند که نتواند بلند شود و امروز در اثر امدادهای غیبی آمریکا ذلیل شده است.

وی افزود: طبق دستور خدای متعال اگر کفار با مسلمین درگیر شوند پا به فرار می‌گذارند؛ چرا که یار و یاوری ندارند و ایران امروز در این وضعیت قرار دارد و مورد حمایت الهی است.

آیت الله قریشی اضافه کرد: ملت ایران پیرو رهبری است که از نسل حضرت زهرا(س) می‌باشد و با تمام قدرت کشور را مدیریت می‌کند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha