شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار با خانواده شهید

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: پیش از انقلاب اسلامی شاه از صهیونیست‌ها حمایت می‌کرد و کشور ما دوست صهیونیست‌ها معرفی می‌شد اما به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی امروز ایران فرمانده مبارزه با صهیونیست‌ها در جهان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در دیدار با خانواده شهید ولی الله درزی رامندی از صبر و استقامت شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در دیدار این خانواده والامقام شهید که در شهر دانسفهان انجام شد گفت: خدا فرموده شهدا زنده هستند و آنها را مرده مپندارید و حتی خیال هم نکنید که آنها مرده‌اند چرا که نزد خدا روزی می‌خورند .
 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خدای متعال برخی از گروه‌های بشری که در عالم مادی زندگی می‌کنند را مرده نامیده است، اما شهدا که ظاهراً از دنیای مادی رفته‌اند را زنده می‌داند و این جایگاه والایی برای شهید محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی شاه از صهیونیست‌ها حمایت می‌کرد و کشور ما دوست صهیونیست‌ها معرفی می‌شد اما به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی امروز ایران فرمانده مبارزه با صهیونیست‌ها در جهان شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha