جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ایمان، حضور با شکوه مردم و رهبری داهیانه سه عنصر پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی ایران است و مردم بصیر و استکبار ستیز در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و در چهل و یکمین جشن پیروزی، میزان پایبندی و علاقه خود به انقلاب و تنفرشان از استکبار را به جهانیان مخابره خواهند کرد.

به گزارش خبرگزری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، شامگاه دیکشنبه در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد النبی(ص) تبریز، گفت: عنایت و تفضل الهی باعث نجات مقام معظم رهبری از ترور در مسجد ابوذر تهران شد تا  انقلاب و جهان اسلام بدون رهبر نماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: ترور، تخریب، کشتار مردم، انواع جنایت ها و توطئه های شیطانی از اولین روزهای پیروزی انقلاب توسط استکبار جهانی علیه ملت ایران در جریان بوده و خواهد بود.

وی تصریح کرد:  ایمان، حضور با شکوه مردم و رهبری داهیانه سه عنصر پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی ایران است و مردم بصیر و استکبار ستیز در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و در چهل و یکمین جشن پیروزی، میزان پایبندی و علاقه خود به انقلاب و تنفرشان از استکبار را به جهانیان مخابره خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: از برکات انقلاب رسیدن به استقلال و خودکفایی در علوم و تکنولوژی های مختلف مانند صنایع نظامی، علوم پزشکی، علم هوا فضا و ... است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: ایران اسلامی با بیش از ۱۷ هزار شهید ترور، بزرگترین قربانی تروریسم است.

امام جمعه تبریز افزود: تشییع ۲۵ میلیونی حاج قاسم بزرگترین سند مظلومیت انقلاب و گویاترین رفراندوم برای مقبولیت آن نزد مردم بود.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha