پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز، انتخابات را یکی از ملاک های قدرتمندی ایران اسلامی دانست و گفت: یکی از خدماتی که نظام مقدس اسلامی ایران به مردم جهان ارائه کرده، این بوده که مردم جهان را که از خدا قهر کرده بودند به صلح دعوت کرده است، سند این نیز موجود است که وضع دنیا چطور بود و جمهوری اسلامی چه کارهایی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والسلمین لطف الله دژکام، در دهمین گردهمایی مبلغان هجرت استان فارس که در سالن دارالذکر حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، خدمات نظام مقدس اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی خدمات شایسته ای را به مردم در طول این چهل و یک سال ارائه کرده است.

وی با تأکید بر اینکه نباید خدمات جمهوری اسلامی را در یک محور خلاصه کرد، اضافه کرد: یکی از خدماتی که نظام مقدس اسلامی ایران به مردم جهان ارائه کرده، این بوده که مردم جهان را که از خدا قهر کرده بودند به صلح دعوت کرده است، سند این نیز موجود است که وضع دنیا چطور بود و جمهوری اسلامی چه کارهایی انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس، انقلاب اسلامی را انفجار نور دانست و عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر کسی می خواهد در این راستا به ایران خدمتی کند باید به قدرتمندی ایران کمک کند؛ از این رو یکی از ملاک های قدرتمندی ایران در موضوع انتخابات است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن توطئه های بسیاری برای از بین بردن انتخابات انجام می‌دهد، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: ممکن است کسانی من را دوست نداشته باشند، اما هر کس ایران را دوست دارد، تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در پایان تأکید کرد: باید در انتخابات پیش رو الگوی ایرانی اسلامی را عملی کنیم، نه اینکه الگوی غربی داشته باشیم؛ گام دوم انقلاب این سبک ها را نشان می دهد، البته گار سنگینی است، اما باید آغاز کرد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha