پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تکاب

امام جمعه تکاب گفت: آن‌هایی که کاندیدا شده بدانند که منافع مردم باید در اولویت باشد و صریحا بیان می‌کنم کسانی که منافع مردم را در نظر نداشته ‌باشند، بهترین کار کنار کشیدن از این میدان جهاد می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام عیسی برادری، شامگاه یکشنبه در مراسم یکشنبه‌های قرآنی که در مصلای شهرستان تکاب برگزار شد، اظهار داشت: خدای متعال برای همه مردم برهان و دلیل روشنی جهت هدایت یافتن فرستاده است و پیامبران بهترین برهان و دلیل برای هدایت انسان‌ها هستند.

وی ادامه داد: مومنین باید برنامه‌های فردی، اجتماعی و سیاسی را از قرآن اخذ کنند و بنا به فرموده آیت الله جـوادی آملی، قرآن سفره نیست، غذای آماده است و باید از آن استفاده کرد و اگر ما در این جلسات قرآنی به یک آیه هم عمل کنیم برای دنیا و آخرتمان کافی و نجات دهنده است.

امام جمعه تکاب با اشاره به لزوم حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب خون‌ها ریخته شده است و اگر گله‌ای هم از مسئولی داریم باید کنار گذاشته و برای دفاع از انقلابمان به میدان بیاییم و روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی  شرکت کنیم.

وی، هدف از راهپیمایی ۲۲ بهمن را پشتیبانی از ولایت فقیه و اعلام انزجار و دشمنی با آمریکا و مستکبران دانست و گفت: باید بعد از شهادت سردار سلیمانی از آمریکا با اخراجش از منطقه انتقام سخت گرفت.

حجت الاسلام برادری تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که مردم را ناامید کرده و از آمدن به پای صندوق‌های رای دلسرد کنند، اما مردم در دوم اسفند ماه با حضور حداکثری خود پاسخ دندان شکنی به دشمن خواهند داد و به دنیا اعلام خواهند کرد که پای اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

وی افزود: آن‌هایی که کاندیدا شده اند بدانند که منافع مردم باید در اولویت باشد و صریحا بیان می‌کنم کسانی که منافع مردم را در نظر نداشته ‌باشند، بهترین کار کنار کشیدن از این میدان جهاد می‌باشد.

امام جمعه تکاب در پایان گفت: شهرستان تکاب شهری قرآنی است و امید می‌رود با جذب بودجه‌های فرهنگی در امر ترویج برنامه‌های قرآنی و دارالقرآن‌ها مساعدت بیشتری مبذول شود.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha