جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / تقدیر شورای تبلیغ حوزه استان همدان از مبلغان و همسران مبلغان مستقر، هجرت و امین شهرستان تویسرکان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شاید خیلی از کارها در دنیا دارای اسم و رسم چشمگیری نباشد، اما همین کار در قیامت ارزش اصلی‌اش مشخص خواهد شد و متوجه خواهید شد که هدایت گری شما در روستا به چه اندازه می تواند با ارزش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته، در گردهمایی مبلغان مستقر، هجرت و امین شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری جلسات شورای تبلیغ استان، اظهار کرد: در شورای تبلیغ پیشنهاد شد تا اعضا، به عنوان یک وظیفه با حضور در تک تک روستاهای استان از مبلغان و خانواده های آنان تقدیر کنند.

وی افزود: این را یک وظیفه می‌دانیم که شخصا با حضور در منزل مبلغان از اقدامات شما و خصوصا همسران شما که با تمام مشقت‌ها یاور شما هستند، تقدیر کنیم، اما از آنجایی که امکان بازدید همه روستاها تا قبل از عید فراهم نبود، قرار شد تا این گردهمایی به صورت شهرستانی برگزار شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در این گردهمایی کلیه مبلغان حاضر در منطقه، شرکت خواهند کرد، یادآور شد: اعضا شورای عالی تبلیغ، قدردان کار جهادی شما هستند و آن را قدر می نهند.
وی با تاکید بر اینکه باید ارزش کار خود را بدانید، ابراز داشت: شاید خیلی از کارها در دنیا دارای اسم و رسم چشمگیری نباشد، اما همین کار در قیامت ارزش اصلی‌اش مشخص خواهد شد و متوجه خواهید شد که هدایت گری شما در روستا به چه اندازه می تواند با ارزش باشد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در هدایت گری‌ها باید به تک فرد نگاه کنیم و نباید انتظار اینکه هزاران نفر پایه منبر بنشینند و هدایت شوند را داشته باشیم.
وی با بیا اینکه منظور از هدایت، به معنای هدایت کامل فرد نیست، گفت: اگر یک مساله را هم به افراد حاضر در روستا آموزش دهید، قطعا ارزش فراوانی را کسب خواهیدکرد.
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان خطاب به مبلغان حاضر در جلسه یادآور شد: از شما عزیزان می خواهم تا بنده را در ثواب تبلیغ های خود شریک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha