جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منصورفرجی مدیرحوزه علمیه کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان، شاخص ترین تابلوی نظام حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نظام، به ویژه ۲۲ بهمن دانست و گفت: ۲۲ بهمن مظهر انقلابی بودن، انقلابی زیستن و ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) می‌باشد.

حجت اسلام والمسلمین منصورفرجی، مدیرحوزه علمیه کاشان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تبریک چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نقش روحانیون  و حوزه‌های علمیه را در تبیین ابعاد انقلاب بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه شاخص نظام روحانیت می باشد و دشمن به دنبال از بین بردن رابطه مردم با روحانیت و ولایت فقیه است، لذا برای ارزش گذاری نظام جمهوری اسلامی در سطح بین الملل، باید حمایت از ولایت فقیه را در دستور کار جدی عملکرد روزانه خودمان قرار دهیم تا محوریت نظام از دست نرود.

وی، به گسترش آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه بعد از نزدیک به ۴۱ سال در سراسر جهان اشاره کرد و افزود: حوزه های علمیه در این مقطع از زمان نیز باید اهداف و آرمان های انقلاب را برای جهانیان تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان تصریح کرد همانطور که وحدت امت با امام راحل موجب شکل گیری انقلاب اسلامی ایران شد، تداوم و استمرار آن نیز با وحدت امت و مقام معظم رهبری دست یافتنی است.

حجت الاسلام والسملیمن فرجی، ۲۲ بهمن را نمادی از حضور منتظران ظهور دانست و ابرازداشت: مردم با پیروی از ولایت فقیه زمینه را برای پذیرش ولایت مطلقه امام زمان (عج) آماده می کنند.

وی  با بیان اینکه امت ولایت پذیر ایران اسلامی با عزمی جزم و پایداری که در تاریخ بشریت بی نظیر است راهی را آغاز کردند که نهایت آن آزادی بشر از قید و بند هوس ها و حرکت در مسیر الله است گفت: امسال نیز که چله دوم انقلاب با خون سرداری سرافراز رقم خورد و اربعین او قرین یادمان انقلاب است، مردم با مشت های گره کرده و با حضور در صحنه عهدی جدید می‌بندند که پای انقلاب خود بایستند و خستگی را خسته کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha