شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/عضو خبرگان رهبری گفت: جبهه مقاومت در دنیا و به‌خصوص خاورمیانه هرگز اجازه عملی شدن معامله قرن را نخواهند داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن محکوم کردن طرح معامله قرن که اخیر از سوی رئیس‌جمهور آمریکا اعلام‌شده است، اظهار داشت: بدون شک نتانیاهو و ترامپ برای پیشبرد اهداف شخصی به دنبال ماجراجویی‌هایی هستند تا منافع شخصی خودشان را تأمین کنند.

وی ادامه داد: ترامپ نیاز دارد که در آمریکا آرای مردم را به نفع خودش جمع‌آوری کند و نتانیاهو هم با توجه به دادگاهی شدن نیاز به موقعیتی برای فرار از این شرایط دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی ابراز داشت: معامله قرن درواقع سوژه این دو نفر است تا از زیر فشارها خارج شوند و علاوه بر این استکبار جهانی هیچ‌گاه خیر و مصلحت ملت‌های دیگر را نخواسته و همواره به دنبال اهداف شخصی خودش بوده است.

وی ادامه داد: این افراد نیاز دارند که هر از چند گاهی این عناوین  را بر سر زبان‌ها بیندازند و  قطعاً این‌گونه اقدامات رضایتمندی لابی صهیونیست‌ها در آمریکا  را در پی خواهد داشت دقیقاً همان چیزی که ترامپ به دنبال آن است.

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که برای ملت فلسطین این معاهده هیچ‌چیزی ندارد، تأکید کرد: طرح معامله قرن به حدی گستاخانه است که  سازمان ملل که زیر سلطه آمریکا است نیز معامله قرن را محکوم کرده است.

وی افزود: علاوه بر این همان‌طوری که از اسم این معامله برمی‌آید یک معامله دو طرف دارد اما در این طرح هر دو طرف از یک جریان هستند و فلسطینی‌ها در این معامله قرن هیچ دخالتی ندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی بیان داشت: اهداف دیگر معامله قرن اختلاف‌آفرینی بین کشورهای مسلمان است تا از این روش آمریکا به دنبال اهداف خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل این توطئه‌ها و دشمن افروزی ها  جبهه مقاومت در دنیا و به‌خصوص خاورمیانه هرگز اجازه عملی شدن این معامله را نخواهند داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی ابراز داشت: جوانان مقاومت اسلامی تربیت‌شده سردار سلیمانی هستند و اجازه نخواهند داد که دشمنان این کار را بکنند.

وی افزود: رهبر نظام اسلامی و مجاهدین اجازه نخواهد داد این معامله قرن عملیاتی شود هرچند که پیش از تولد این معاهده مرده بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha