شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ماندگاری

حوزه/ رئیس هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: باید در ۲۲ بهمن شرکت کرده و قدردان نعمات الهی باشیم چراکه جمهوری اسلامی با تمامی تهدیدات و تحریم‌های دشمنان پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشته و معنویت و اقتدار و امنیت در سراسر کشور حاکم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، در مراسم جشن همراهی که در شبستان امام خمینی(ره) با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س)برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم همه وظیفه‌داریم مقابل دشمنان و شیاطین فریاد سر دهیم و در ۲۲ بهمن در راهپیمایی علیه ایادی استکبار و طاغوت‌های زمان شرکت نماییم.

وی افزود: بر اساس آیه هفت سوره محمد(ص) اگر دین خدا، ارزش‌های دین و ولی خدا را یاری نماییم خداوند نیز نصرتش را شامل حال ما خواهد کرد و پیروز میدان مبارزه علیه دشمنان خواهیم شد.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: یاری خدا در حقیقت یاری دین خدا و یاری ولی خدا و ارزش‌های دین خداست که در تاریخ مصادیق آن بسیار زیاد است به‌گونه‌ای که مردم رسول خدا و دین خدا را یاری نمودند و در جنگ‌های بدر، احد، خیبر، خندق، احزاب و… شرکت نموده و خداوند نیز نصرتش را شامل حال آن‌ها کرد و پیروز میدان شدند.

وی تأکید کرد: همین مردم بعد از رحلت رسول خدا، به یاری ولی خدا نرفتند و حضرت علی علیه‌السلام و امام حسن علیه‌السلام و امام حسین علیه‌السلام را یاری نکردند و نتیجه‌اش غلبه سفاک بی‌رحمی همچون حجاج بن یوسف بر مردم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری یادآور شد: مردم زمان انقلاب دین خدا و ارزش‌های دین  و رهبری انقلاب را یاری نمودند به همین علت پیروز جنگ علیه پهلوی و ایادی استکبار شدند.

وی در ادامه گفت: نفی غیر خداوند یعنی همان مرگ بر آمریکا است که باید در ۲۲ بهمن فریاد زده شود و امسال ۲۲ بهمن با سال‌های گذشته متفاوت است و باید یاد جان‌نثاری‌های سردار دل‌ها و هم‌رزمانش باشیم.

رئیس هیأت مدیره روایت سیره شهدا تأکید کرد: شیطان انسان را وسوسه می‌کند به همین خاطر باید مراقب وسوسه‌های شیاطین انسی و جنی باشیم و از دستور آن‌ها تبعیت نکنیم و اگر به‌فرمان شیطان گوش دهیم دیگر شیطان ما را رها نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری افزود: ما باید در ۲۲ بهمن به شیطان جواب منفی و مرگ بدهیم و به خداوند لبیک بگوییم و تکلیف خود را با شیطان مشخص نماییم.

وی اظهار داشت: اگر انسان شاکر نعمات الهی باشد خداوند نیز نعمات بیشتری به انسان عطا می‌کند به همین خاطر باید در ۲۲ بهمن شرکت و قدردان نعمات الهی باشیم چراکه جمهوری اسلامی با تمامی تهدیدات و تحریم‌های دشمنان پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشته و معنویت و اقتدار و امنیت در سراسر کشور حاکم است. اتحاد و انسجام مردم در ۲۲ بهمن می‌تواند مردم ایران را در جنگ اقتصادی نیز پیروز نماید و مشکلات گرانی، بیکاری، اقتصاد و… را حل نماید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha