جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رقیه رحیمی

حوزه/ رحیمی گفت: عده‌ای با استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی به دنبال این هستند که جلوی انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی به دنیا و تبیین آن بر مردم را بگیرند و برخی نیز به دنبال تطهیر رژیم منحوس پهلوی هستند.

رقیه رحیمی،استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و یکمین سال پیروزی آن، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از بطن جامعه آغاز شده و به اندازه‌ای بزرگ و مهم بوده که هنوز پس از گذشت چهاردهه، موضوعی زنده و به روز برای مباحث کارشناسان دنیا می‌باشد و در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای بزرگ آن تبیین شود.

وی ادامه داد: عده‌ای با استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی به دنبال این هستند که جلوی انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی به دنیا و تبیین آن بر مردم را بگیرند و برخی نیز به دنبال تطهیر رژیم منحوس پهلوی هستند.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: یکی از روش‌های انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد فضای مقایسه میان دستاوردهای انقلاب و داشته‌های کشور قبل از آن می‌باشد که این مهم هر ساله در دهه فجر صورت می‌گیرد، اما باید درروزهای دیگر نیز طرح شود و این مقایسه طبیعتا باید آگاهانه صورت بگیرد؛ چرا که اگر از روی ناآگاهی صورت پذیرد، نه تنها آرمان‌ها و ارزش ها درست به نسل جدید منتقل نمی‌شود؛ بلکه بسیاری از این دستاوردها از بین می‌رود.

وی افزود: دستاوردهای زیر ساختی نظام اسلامی شش برابر قبل از انقلاب بوده و در زمان پهلوی خیلی از روستاها فاقد راه بودند، در زمینه تولید ملی نیزصادرات غیر نفتی ۵۷ برابر شده است، در زمینه علم و فناوری نیز تعداد دانشجویان با مقایسه قبل از انقلاب ۲۴ برابر شده است، در مورد توسعه اقتصادی و اجتماعی به افزایش شاخص توسعه انسانی طی دوره ۲۰۱۴-۱۹۹۰ می‌توان اشاره کرد.

رحیمی در پایان گفت: باید با تلاش‌های خود انقلاب شکوهمند اسلامی را روز به روز به پیشرفت و قله نهایی که رسیدن به تمدن نوین اسلامی است پیش بریم و گامی در تحقق حکومت جهانی امام زمان عجل الله تعالی فرجه  برداریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha