پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان پیام ۲۲ بهمن را نشان دادن وحدت و اتحاد ملت شریف ایران به جهانیان دانست و گفت: مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی به مدد رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای در مقابل دسیسه های دشمنان مقاومت می کنند.

خانم شمسی طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، با تبریک ایام خجسته دهه فجر بیان کرد: با گذشت چهل و یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وجود توطئه ها و دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روند تکاملی به خود گرفته و به سوی پیشرفت و بالندگی در حرکت است.

 وی افزود: این انقلاب که با اتکا به مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و خون هزاران شهید شکل گرفت، امروز نیز با هدایت ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، همراهی نخبگان علمی کشور اعم از طلاب و دانشجویان و با پشتوانه مردم بصیر و انقلابی، قله های افتخار را در تمامی عرصه ها طی خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان با بیان این نکته که دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنان آمریکای جنایتکار از تمامی حربه ها برای انهدام و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می گیرند، خاطرنشان کرد: امروز نیز تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی و صیانت از آن و حرکت به سوی تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل بیش از گذشته باید صورت گیرد.

طاهری با توجه به آگاهی مردم از توطئه های دشمنان و استکبار جهانی، بیان کرد: مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی به مدد رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و در پرتو بصیرت، آگاهی و ایستادگی در مقابل دسیسه های دشمنان، طعم تلخ شکست را به آنان چشانده و اجازه نخواهند داد که استکبار جهانی و آمریکا به اهداف پلید خود دست یابند.

 وی گفت: ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی، در پرتو ایمان به خداوند متعال و با پیروی از رهنمودهای مدبرانه ولی فقیه، با حضور پرشور و گسترده خود در یوم الله ۲۲ بهمن با مشت های گره کرده و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیام وحدت، اتحاد و همدلی را به جهانیان نشان داده و بار دیگر با خلق حماسه ای باشکوه و غرورآفرین، پیوند خود با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با ولایت فقیه را به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha