پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم شمسی طاهری

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان گفت: حضور پرشکوه هر ساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزم و اراده ملی ایران و سبب خنثی شدن توطئه های دشمن است.

خانم ربابه حلاجی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، ‌بیان کرد: ایام الله دهه فجر از روزهای به یاد ماندنی و مقطع رهایی ملت ایران از یوغ و هیمنه استکبار جهانی و حرکت ملت به سمت ارزش ­های اسلامی است؛ از این رو باید برکات این انتقال مهم را قدر دانست.

وی یادبود روزهای انقلاب را از مصادیق شکر الهی دانست و افزود: ۲۲ بهمن نماد یوم الله و روز ظهور قدرت الهی و عید حقیقی برای ملت ایران است؛ زیرا نعمت ولایت و نعمت الهی برای ملت ایران تحقق خارجی یافت.

سرپرست مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) ادامه داد: دهه فجر، دهه تجدید عهد و میثاق ملت با امام امت و ارزش ­ها و آرمان ­های انقلاب است و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) در دهه فجر بیش از همیشه زنده است و این بزرگداشت عظیم، نشان دهنده شخصیت و عظمت امام بزرگوار است.

وی به توطئه ­های دشمن در این سال­ ها اشاره کرد و گفت: دشمنان ملت با ترفندها و نقشه­ های مختلف در صدد از یاد بردن انقلاب از اذهان مردم به خصوص نسل جوان هستند تا بین ملت و ارزش ­های اسلامی فاصله بیندازند اما خاطره گویی و یادآوری حوادث و اتفاقات انقلاب اسلامی مانع بزرگی در راه تحقق این هدف است.

حلاجی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اقتدار و عزم ملی دانست و خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه هر ساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مظهر عزم و اراده ملی ایران و سبب خنثی شدن توطئه های دشمن است.

وی با دعوت طلاب برای حضور و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه تک تک آحاد ملت است و در حفظ نظام و تثبیت پایه های نظام اسلامی نقش مهمی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha