جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) بابل، دهه فجر

حوزه/ آقاپور، گفت: همانطور در جنگ احزاب، مقاومت رمز پیروزی مسلمانان بود و اگر این امر نبود، پیروزی محقق نمی شد؛ امروزه نیز تنها راه برون رفت و پیروزی در این جنگ احزاب جدید، مقاومت در برابر دشمن و اطاعت از امر ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، خانم آقاپور در نشست بصیرتی به مناسبت دهه فجر در جمع مسئولین و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بیان کرد: انقلاب اسلامی در حال حاضر در موقعیت بسیار حساسی قرار دارد؛ به همین دلیل همه ملت ایران به خصوص طلاب باید این مسئله را به خوبی درک کرده و وظایف خود را به درستی شناخته و انجام دهند.

وی با اشاره به دشمنی همه جانبه استکبار جهانی با مردم ایران در چهل سال گذشته گفت: چهل سال است که جبهه عظیمی از دشمنان همانند جنگ احزاب در صدر اسلام، با هر کاری نظیر جنگ، تحریم و توطئه امنیتی، سخت ترین اقدامات خصمانه را علیه ملت ایران انجام داده اند، اما امروز به لطف خداوند متعال، علم، اقتدار، پیشرفت، عظمت و حضور بین المللی ایران روزافزون و غیر قابل مقایسه با روز اول انقلاب است.

وی اظهار کرد: با مروری بر تاریخ احزاب در صدر اسلام در می یابیم که این جنگ، با بسیج تمام قبائل وگروه‌های مختلف از منافقین، کفار و مشرکان در مقابل پیامبر(ص) و سپاه اسلام جهت بر اندازی و سرنگونی نظام اسلامی بوده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در حال حاضر کشور ایران، به عنوان پرچمدار جهان اسلام، با حمله گسترده از ناحیه دشمنان مواجه شده و همه آنها به رهبری آمریکا دست به دست هم داده اند تا به این انقلاب ضربه زده و آن را نابود کنند.

وی با حساس دانستن موقعیت امروز انقلاب اسلامی افزود: باید همه مردم به این درک برسند استکبار جهانی قصد فریب مردم ما را دارد؛ زیرا آنها با استفاده از همه امکانات خود، برای نابودی انقلاب تلاش کنند؛ البته رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف سخنان بیدار کننده برای مردم و مسئولان ارائه می کنند.

آقاپور عنوان کرد: آمریکا از هیچ جنایتی فروگذار نیست و ماهیت حکومت آن، ظلم وجنایت است؛ امیدواریم این قلدر امروز، مانند عمربن عبدود که توسط حضرت علی(ع) نابود شد، توسط رهبر جمهوری اسلامی نابود شود.

وی گفت: مشکل اصلی ستمگران آن است که راه را گم کرده و کور و کر هستند. اگرچه می فهمند، اما متوجه پندها و عبرت های تاریخ نمی شوند؛ تصور می کنند که دنیا دست آنها یوده و می توانند مخالفان خود را سرکوب کرده و قدرت یگانه در جهان شوند. اما قرآن می فرماید که مگر ما دنیا را دست آنها داده ایم و مگر تدبیر عالم دست اینهاست؛ مدبر این عالم خداوند است وخدا می خواهد ظالمان را به دست مظلومان نابود سازد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به این که امروز عده ای در داخل کشور می گویند که از طریق مذاکره با دشمن، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ قبل و بعد انقلاب مشاهده کردیم که دشمنان ما دروغ گفته و هیچ گاه بر سر عهد خود نمی مانند.

وی خاطر نشان کرد: نظر به این که در جنگ احزاب، مقاومت رمز پیروزی مسلمانان بود و اگر این امر نبود، پیروزی محقق نمی شد؛ امروزه نیز تنها راه برون رفت و پیروزی در این جنگ احزاب جدید، مقاومت در برابر دشمن و اطاعت از امر ولایت فقیه است.

انتهای پیام./ 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha