جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادواره شهدا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین(ره) از برگزاری اولین یادواره ۵۰ شهید منسوب به طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین خبرداد.

ناهید قاسم پور، مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین(ره)، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: با بیان اینکه شهداء سفیران عشق به خداوند متعال هستند، اظهارداشت: شهید مصداق شیدایی است، شهید در مسیر حریم وصل قدم گذاشته و هر آنچه ما امروز داریم به برکت خون شهداست؛ چراکه شهداء با اقتداء به امام زمان(عج) و پیروی از مقام عظمای ولایت در انتخاب مسیر شایسته عمل کردند و استقلال و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌های غیورمندانه جوانان شیردل است.

وی بیان کرد: آنچه امروز مهم است حفظ راه شهداست، شهیدانی که تا ابد یاد و خاطره‌شان با عزت بر کوی و بام هر کوچه و خیابان و بر قلب‌های ما خواهد ماند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان در تارک زمان نعمتی است که باید به خاطر آن، خدا را شاکر باشیم.

مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین(ره) تصریح کرد: به همین منظور و از آنجایی که تکریم خانواده آنان یک وظیفه است، با تأسی به حضرت زینب(س) بر آن شدیم در آستانه چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ایران، و همزمان با بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی، اولین یادواره شهدای منسوب به مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین برگزار کنیم.

وی افزود: بهره مندی از سجایای ارزشمند و کرامات عدیده شهداء و  تجلیل و تکریم خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت منتسب به ۵۰ نفر از طلاب، به مقام شامخ شهداء از جمله اهداف برگزاری این یادواره است.

لازم به ذکر است این یادواره در روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه به میزبانی موسسه علمیه مجتهده امین(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha