جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ناصری و وافی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیات محمدرضا ناصری یزدی و وافی به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه بیانیه مشترکی را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است؛

سال ۵۷ روز نجات ملت ایران از چنگال ظلم گویان و ستمکاران است و روزبه‌روز نعمت بزرگ الهی یعنی پیروزی قوای اسلام بر قوای اهریمنی است.

امروزه با حوادثی که صورت گرفته است و در رأس آن شهادت مظلومانه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است و در پی آن سیلی محکم بر آمریکایی، عظمت ۲۲ بهمن را مضاعف می‌سازد و امروزه شکوه و عظمت تشییع بی‌نظیر این فرمانده بزرگ و باز حضور میلیونی مردم در نماز جمعه ۲۷ دی‌ماه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داد که پایه‌های ۲۲ بهمن پایه‌های محکمی است و در دل‌وجان مردم ریشه دارد.

این ستون‌های عظیم ۲۲ بهمن با حملات دشمنان و فتنه انگیزان و دروغ‌های رسانه‌های خارجی فرونمی‌ریزد بلکه عظیم‌تر و قطورتر می‌شود چراکه هر حادثه‌ای باجان و روح مردم عجین باشد و تدین و تشرع مردم را بیامیزد به‌هیچ‌روی نابود شدنی نیست و از بین نمی‌رود.

روزهای پایانی امسال نشان داد که پیوند عمیقی بین نسل سال ۵۷ و نسل امروزی دارد و بعد از گذشت حدود ۴۱ سال این پیوند همواره بالنده‌تر و عمیق است و اگر بیست و دوم بهمن مشت محکمی به‌صورت آمریکا زده شد در همین سوم دی‌ماه امسال سیلی جانانه‌تری بر صورت آمریکا و اذنابش فرود آمد به‌گونه‌ای که آمریکا هنوز جرأت اعلام کشته‌ها و زخمی‌ها پایگاه عین الاسد را اعلام نکرده است.

این مردم همان مردمی هستند که در راهپیمایی سال ۵۷ شعار الله‌اکبر و خمینی رهبر سردادند و پیام مرگ بر آمریکا را برای همه جهانیان فرستادند و امیدواریم مردم شریف و عزیز ما مثل گذشته در صفوفی متحد و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و ثابت کنند که یوم‌الله دی‌ماه ۹۸ پیوندی ناگسستنی با یوم‌الله ۲۲ بهمن پنجاه‌وهفت دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha