پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگر

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد برخی از راهکارهای عملی رسیدن به بصیرت را شناخت حقیقت ولایت و ولی امر زمان، افزایش قدرت تجزیه و تحلیل جریانات سیاسی و اجتماعی و...برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدکارگر شورکی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با گرامیداشت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در قرآن کریم «ایمان»،«بصیرت»و «صبر» به عنوان سه محور اساسی برای پیروزی و رسیدن به جامعه اسلامی بیان شده است و تقویت این سه محور موجب دستیابی به پیروزی می شود.

وی تصریح کرد: مردم بصیر و دشمن شناس ایران، هرگاه ببینند که مقدسات اسلامی مورد هدف دشمن قرار گرفته، صف خود را جدا کرده و از دشمن فاصله می گیرند و ثابت کرده اند که به نظام، انقلاب و ولایت فقیه اعتقاد راسخ دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد خاطر نشان کرد: نقش طلاب در بصیرت افزایی آحاد جامعه مؤثر است و باید مردم شناخت روشن از حق و باطل داشته باشند زیرا برخی امور و گرایش­ها مانع کسب بصیرت می شود به گونه ای که با وجود تشخیص و یقین به حقانیت موضوعی، گاهی انسان چشم خود را بر روی آن حقیقت می بندد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی اذعان کرد: «ایام الله» روزهای تجلی نیّت، همت و اراده مردم است و حضور پررنگ و گسترده مردم در یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده انسجام و وحدت ملی و موجب یأس دشمنان و تقویت اهل ایمان می شود.

وی ادامه داد: با مطالعه تاریخ در می ­یابیم که تنها با مقاومت، صبر و استقامت می توان دشمن را در رسیدن به آرزوهایش ناکام گذاشت و به پیروزی نائل شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد راهکارهای عملی کسب بصیرت را  شناخت حقیقت ولایت و ولی امر زمان، افزایش قدرت تجزیه و تحلیل جریانات سیاسی و اجتماعی، آینده نگری، تدبیر و عبرت گرفتن از مسائل گوناگون، پیروی از عالمان وارسته و پیمودن راه و مسیر بصیرت­مندان و رعایت ایمان و تقوای الهی برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha