جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نجمی پور

حوزه/امام جمعه سربیشه گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیعت با نظام جمهوری اسلامی، امام راحل (ره)، شهدا و ولایت است.

حجت الاسلام احمد نجمی پور، امام جمعه سربیشه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به آغاز گام دوم انقلاب اسلامی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از مهمترین ارکان حفظ انقلاب و ثبات ایران اسلامی است.

وی افزود:  لازم است تمامی مردم با سلیقه‌ها، احزاب و گرایش‌های مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه بخاطر اقتدار انقلاب و نظام، مردم در راهپیمایی حضور پرشوری خواهند داشت، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبری «هر کس امنیت کشور را دوست دارد و اقتدار نظام را می‌خواهد با مشت‌های گره کرده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند.»

حجت الاسلام نجمی پور مسیر انقلاب و نظام را در راستای پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت با نظام جمهوری اسلامی، امام راحل (ره)، شهدا و ولایت است.

وی ادامه داد: نگاه دشمن به حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی است که به چه میزان مردم در این دو اتفاق بزرگ حضور خواهند داشت؛ لذا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث حفظ امنیت جامعه و نا امیدی دشمن خواهد شد.

امام جمعه سربیشه حضور ملت را تضمین سرنوشت کشور دانست و تاکید کرد: ۲۲ بهمن امسال قطعاً برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت خواهد شد و این به برکت مجاهدت‌های شهیدان راه حق و جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام نجمی پور در پایان گفت: به یاری خداوند بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در چهلم شهید سلیمانی، ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر دشمن خواهد بود.

انتهای پیام./۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha