سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 885520
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
بیانیه شورای عالی حوزه خراسان

حوزه/ شورای عالی حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای ضمن دعوت برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حرکت ملی و مذهبی را اعلام وفاداری خود به آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تجدید عهدی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در بیانیه ای ضمن دعوت برای حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، این حرکت ملی و مذهبی را اعلام وفاداری خود به آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تجدید عهدی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواند.

در این بیانیه با اشاره به آیه وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَیَ الَّذِینَ استُضعِفُوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَ نَجعَلَهُم الوَارِثینَ(قصص/۵)، آمده است: بیست و دوم بهمن ماه؛ نماد عزت، سرافرازی و آزادیخواهی مردم  این مرز و بوم و سالگرد پیروزی شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران است. نظامی که در پی احیای کرامت‌ها و ارزش‌های انسانی و به منظور پاک نمودن زنگارهای استثمار و استبدادزدگی ، هزاران شهید گلگون کفن نثار این راه مقدس نموده است.

این بیانیه می افزاید: با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در ایران، استکبار جهانی تلاش کرده است در قالب جنگ سخت و نرم و با اعمال فشارها و تحریم های سخت اقتصادی و شبیخون فرهنگی، این کشور و مردم را با استحاله فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مواجه نموده و به زانو در آورد. اما تا کنون در سایه بصیرت سیاسی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی نتوانسته است به اهداف شوم خود دست یابد.

شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امروز با ورود انقلاب اسلامی به چهل و یکمین سال از عمر با برکت خویش و در حالی که اقدامات شیطانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای اعمال فشار، تهدید و ترعیب جبهه مقاومت با به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهانش و ایجاد طرح ظالمانه معامله قرن وارد فصلی نو و جدید شده است، آورده: اهمیت حضور مردم ایران در یوم الله ۲۲ بهمن و نیز شرکت در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی برای رساندن پیام انقلاب که همانا دفاع از ارزش‌ها و کرامت‌های انسانی در سراسر جهان است را دو چندان نموده است.

در پایان این بیانیه آمده است: در آستانه چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از علماء، اساتید، طلاب حوزه علمیه خراسان و عموم مردم ولایتمدار برای حضور پرشور در راهپیمائی باشکوه ۲۲ بهمن این حرکت ملی و مذهبی را اعلام وفاداری خود به آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تجدید عهدی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی می داند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha