جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آملی لاریجانی

حوزه/ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از آحاد مردم برای شرکت در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله صادق آملی لاریجانی با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مسأله بزرگداشت انقلاب اسلامی، خصوصا روز یوم الله ۲۲بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب، برای نشان دادن وحدت ملت، مانند سابق بسیار اهمیت دارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امسال که ما با حرکت‌های ناهنجار بین المللی از ناحیه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مواجه بودیم، راهپیمایی مردم معنای دیگری خواهد داشت. ما اطمینان داریم که مردم بصیر ما در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن به جهان نشان خواهند داد که این ملت با بصیرت خودش و استقامت خود در برابر همه مشکلات، هیچگاه تسلیم سلطه نخواهد شد.

وی افزود: از همه مردم عزیزمان می‌خواهیم که مثل سابق این راهپیمایی شکوهمند را هر چه بهتر و باشکوه تر، مستمرتر برگزار کنند و وحدت و انسجام ملی را در آن متجلی نمایند. کشورهای سلطه بفهمند که این مردم با همه سلایق و با همه مشکلات و گاه انتقاداتی که دارند، پای انقلاب ایستاده اند و اهداف و آیات مهم اخلاقی و معنوی و انسانی انقلاب را رها نخواهند کرد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی گفت: ما امیدواریم که راهپیمایی روز ۲۲بهمن، خصوصا به آمریکایی‌ها نشان بدهد که آن تخیلاتی که آن‌ها در انصراف مردم از انقلاب داشته اند، هیچ بنیانی نداشته و تخیلی بیش نبوده است.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha