جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن پوراکبر

حوزه/ عضو هیئت امنای مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) چایپاره، انقلاب اسلامی را امتداد عاشورا دانست و گفت: امروز همه وظیفه داریم دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در این ۴۱ سال را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حسن پوراکبر، امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: رژیم پهلوی غرق در فساد بود و برای حفظ و بقای حکومت خود تلاش داشت جامعه را هم به فساد بکشد که با پیروزی انقلاب اسلامی ارزش‌های الهی و انسانی احیا شد.

وی ادامه داد: به کمک خدای متعال، عنایت حضرت ولی عصر(عج) و تلاش مردم، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و امروز همه وظیفه داریم دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در این ۴۱ سال را برای مردم تبیین کنیم.

عضو هیئت امنای مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) چایپاره تصریح کرد: انقلاب اسلامی با انفاس مسیحایی امام راحل پیش رفت و به پیروزی رسید و امروز از آثار و برکات آن تمام مسلمانان جهان بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان، انقلاب اسلامی را امتداد عاشورا دانست و گفت: همه ما طلاب و روحانیون وظیفه داریم با صیانت از ارزش‌های دینی و الهی که ثمره خون صدها هزار شهید است، از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و امروز در مقابل تمام هجمه‌ها باید مقاومت کرد و انقلاب را به آرمان خود رساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha