پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قابل

حوزه/ ​​​​​​​امام جمعه موقت قزوین گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به دشمنان اسلام به خصوص آمریکای جنایتکار ثابت خواهند کرد تا پای جان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و دیگر زبان تهدید و تحریم بر ملت ایران بی اثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی قابل، امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور در ویژه برنامه «فجر آفرینان» در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: امروز شاهد رشد و بلوغ درخت تناور انقلاب اسلامی هستیم، هر برگ از این درخت سرسبز حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی صدها هزار ایثارگر است، کسانی که استقلال، عزت و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آورده اند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: اکنون که جبهه کفر و استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار در همه صحنه ها در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت ایران زانو زده اند و همه آرزوهای شوم خود را بر باد رفته می بینند، در تلاش هستند ملت ایران را نسبت به گذشته خود پشیمان کنند.

حجت الاسلام قابل اظهار کرد: ملت غیور و تاریخ ساز ایران اسلامی این بار هم در آزمونی بزرگ با حضور پرشور خود خواب های آشفته دشمنان این مرز و بوم را با نابودی آنان تعبیر خواهند کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به دشمنان اسلام به خصوص آمریکای جنایتکار نشان خواهند داد که این مردم همیشه در صحنه اند و ذره ای از آرمان های امام خمینی(ره) عقب نشینی نخواهند کرد.

در بیش از ۱۰۰ نقطه استان قزوین مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می شود

حجت الاسلام قابل در رابطه با برنامه های مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین گفت: در  بیش از ۱۰۰ نقطه استان قزوین مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و مراسم راهپیمایی در شهر قزوین از ساعت ۱۰ صبح  آغاز می شود و مسیرهای راهپیمایی از میدان میرعماد به سمت خیابان شهدا و از میدان ولی عصر به سمت میدان آزادی و خیابان شهدا منتهی می شوند.

در پایان امام جمعه موقت قزوین ضمن قدردانی از مدیر کل صدا وسیمای مرکز استان، اظهار کرد: این مراسم به صورت زنده و مستقیم نه تنها از شبکه استانی مرکز قزوین، بلکه در شبکه های مختلف رسانه ملی پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha