جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
22 بهمن

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که به طور حتم راهپیمایی ۲۲ امسال با شکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی خود تو دهنی بزرگی به یاوه گویی های آمریکای جنایت کار خواهند زد.

حجت الاسلام صدر الله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت حضور گسترده آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

وی با بیان این که تقارن ۲۲ بهمن امسال با اربعین سپهبد شهید سلیمانی به طور حتم موجب باشکوه تر برگزار شدن این راهپیمایی خواهد شد، افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در راهپیمایی، پاسخ محکمی به جسارت های دشمنان خواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ۲۲ بهمن، تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت است، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت با خلق حماسه دیگری  به دنیا خواهند فهماند که با قدرت پشتیبان انقلاب خواهند ماند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که انقلاب اسلامی با پشتیبانی و حضور در صحنه مردم هر روز قدرتمند تر از گذشته می شود، تصریح کرد: پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف مرهون همین حضور ملت بزرگ ایران است.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور در صحنه مردم همواره حاوی پیام های روشنی به دنیا است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ روشنی به توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن از مدت ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است، گفت: اما ملت بزرگ ایران با خلق حماسه دیگری نخواهند گذاشت خواب آشفته معاندان و بدخواهان انقلاب تعبیر شود.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عامل اقتدار نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود، افزود: ملت بزرگ ایران همانند گذشته بدون توجه به یاوه گویی ها و دروغ پراکنی های دشمن در این راهپیمایی حضوری گسترده و میلیونی خواهند داشت.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با توطئه ها و دشمنی های بسیاری از سوی معاندان مواجه بوده است، گفت: همواره با حضور به موقع و تعیین کننده مردم توطئه دشمنان علیه نظام خنثی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به طور حتم راهپیمایی ۲۲ امسال با شکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی خود تو دهنی بزرگی به یاوه گویی های آمریکای جنایت کار خواهند زد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده تصریح کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» رساتر از هر زمان دیگری در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد زده خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha