جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
22 بهمن

حوزه/ مردم خراسان جنوبی همپای ملت بزرگ ایران، در ۱۰۰ نقطه از استان، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند و مرحله دیگری از انتقام سخت از را اجرا خواهند کرد.

خبرگزاری «حوزه» - خراسان جنوبی/ انقلاب، از جمله واژه‌ هایی است که دنیایی حرف در آن نهفته است؛ گرچه این واژه ظاهرا تنها کلمه‌ای بیش نیست، اما عالمی را دگرگون کرده و دشمن را از دست درازی به اسلام، دور کرده است.

ایران با این واژه دو تاریخ متفاوت را تجربه کرده است؛ قبل از انقلاب ظلم و فساد پهلوی در داخل و یکه تازی استکبار جهانی از خارج و این مردم مظلوم کشور بودند که فشار را به تنهایی تحمل می‌کردند.

پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیام بزرگی برای مستضعفین و مستکبرین عالم در نیمه دوم قرن بیستم به همراه داشت و حال بعد از چهل و یک سال ۲۲ بهمن  پیام دیگری به جهانیان مخابره می کند؛ مردم ولایت مدار با بصیرت کامل، عرصه جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن را درک کرده اند و می دانند، عظمت و شکوه انقلاب به وحدت و یکپارچگی مردم است.

 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هیچ وقت از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد چراکه در این روز  پایه‌های رژیم پوسیده ستمشاهی فرو ریخت و ریشه‌های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد، مبارزه پانزده ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز شد.

امروز با گذشت سال‌ها از آن روز بزرگ، دیگر خبری از وابستگی و خودکامگی نیست و ۲۲ بهمن هر سال می آیند تا این یوم الله را شکر گفته و نفسی تازه به انقلاب بدمند.

۲۲ بهمن هر سال مردم به خیابان‌ها می‌روند و با شعارهای کوبنده‌ای جنایت‌ها و توطئه‌های دشمن را محکوم می‌کنند. به خیابان‌ها می‌روند تا بگویند نظام اسلامی متشکل از رهبری مقتدر و مردمانی انقلابی بوده که اجازه نخواهند داد دست دشمن به خاک و مال و ناموس وطن شان برسد.

امسال هم مردم خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی، ۲۲ بهمنی متفاوتی با دیگر سال‌ها خلق خواهند کرد، چرا که با نه تنها به دنبال نشان دادن خشم خود از استکبار هستند، بلکه دل‌هایشان داغدار سرداری بوده که چهل روز پیش آسمانی شد.

 قدرت‌نمایی ملت ایران علیه استکبار جهانی

حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی انقلابی مردمی است و حضور مردم در صحنه های مختلف باعث پیروزی انقلاب اسلامی و بقای آن شده است.

وی افزود: مردم با رهبری امام خمینی (ره) به صحنه آمده و با پشتیبانی و راهنمایی هایی امام خمینی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند ضمن اینکه امام راحل (ره) نیز در این خصوص فرمودند" اگر حضور مردم نبود انقلاب به اینجا نمی‌رسید".

امام جمعه طبس با بیان اینکه انقلاب در مسیر پیشرفت و اقتدار در حرکت است، تصریح کرد: انقلابی که به دست مردم به پیروزی رسیده است در طول این ۴۱ سال با حضور مقتدرانه مردم در صحنه محکم‌تر از گذشته شده و با امید پیش می‌رود.

حجت الاسلام محمدی به نقشه های شوم دشمنان برای براندازی نظام اشاره و خاطرنشان کرد:  قطعا حضور ملت‌ها در صحنه مایه تقویت انقلاب و نظام اسلامی می‌شود؛ لذا از کلیه هم استانی‌ها در اقشار مختلف دعوت می‌شود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرده و با حضور خود باری دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

وی ادامه داد: حضور تک‌تک مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب اقتدار نظام و به تبع آن امنیت بیشتر خواهد شد.

امام جمعه طبس، امنیت امروز کشور را حاصل بصیرت مردم و رهبری دانست و عنوان کرد: امنیتی که امروز داریم به دلیل اقتداری است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به دست آورده‌ایم.

حجت الاسلام محمدی گفت: قدرت ایران از برکت امام خمینی (ره)، شهدا، انقلاب اسلامی، حضور مردم و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری است و ان شاءالله امسال هم با حضور مقتدارنه و آگاهانه خودمان موجب تقویت و بینه نظام اسلامی خواهیم شد.

ملت ایران حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت

مولوی سید محمد حسینی، امام جمعه اهل سنت طبس مسینا نیز در گفت و گو باخبرنگار «حوزه»، به اهمیت حضور  مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اشاره کرد و گفت: هر ساله دشمنان ایران اسلامی در ایام خاص بر علیه کشور و نظام اسلامی تبلیغ کرده و شاهد هجمه‌های دشمن برای شرکت نکردن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در تاریخ ثبت شد و ملت بزرگ ایران نشان دادند که پای نظام اسلامی و مسئولان ایستاده‌اند.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا، ملت شریف ایران  را با بصیرت و آگاه به شرایط جامعه و جهان دانست و تصریح کرد: مردم ایران با بصیرت و آگاهی‌ای که دارند، هرسال با شکوه‌تر از سال گذشته در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

مولوی حسینی با بیان اینکه ملت ایران هرگز تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار نمی گیرد، خاطرنشان کرد: امسال نیز ملت ایران به کوری چشم دشمنان، علی‌رغم تمامی هجمه‌ها علیه نظام اسلامی با اقتدار و بیش از همیشه در راهپمایی ۲۲ بهمن حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال باید نسبت به سال های قبل حضور پرشور تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشیم؛ چراکه نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم ایران است و دشمنان با تبلیغات سوء خود، نظام و اسلام را زیر سوال می‌برند.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا  با اشاره به اینکه تا پای جان پای نظام و رهبری می ایستیم، عنوان کرد: مردم ایران برای رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خون و جان‌های زیادی تقدیم کرده اند، لذا هرگز دست از نظام جمهوری اسلامی ایران برنخواهند داشت.

 تودهنی به آمریکا و ترامپ

حجت الاسلام علی رحمانی، امام جمعه قائن در گفتگو با خبرنگار حوزه در بیرجند، با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دو دلیل اهمیت دارد، گفت: اساسی ترین اهمیت ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است  که یک حادثه تاریخ‌ساز و تاثیرگذار است و موجب احیای ادیان آسمانی به ویژه اسلام شده است.

وی ادامه داد: مهمترین اهمیت این راهپیمایی نسبت به گذشته، تکریم و تعظیم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی است و این حضور در راهپیمایی، دفاع از سردار مظلوم و تو دهنی مجدد به آمریکا به ویژه ترامپ خواهد بود که دستور این قتل را صادر کرده است.

امام جمعه قائن با بیان اینکه مدیون شهدای انقلاب هستیم، تصریح کرد: ملت برای تعظیم شعائر دینی و اسلامی و تجدید خاطره با یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین تکریم و تعظیم سرباز رشید اسلام که ۴۰ سال عمر خود را نثار اسلام کرده است در راهپیمایی شرکت کنند که کاری به حق و دارای پاداش الهی خواهد بود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به ۴۱ سال عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی رویدادی عظیم و معجزه‌ای بزرگ در قرن معاصر بشمار می‌رود که تا به امروز هم بسیاری از فرهیختگان، دانشمندان و نویسندگان جهان به این انقلاب بزرگ می‌پردازند.

وی ادامه داد: تداوم انقلاب اسلامی و پیروزهای شگرف آن در میدان‌های بزرگ جهانی و بین المللی حاصل مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردان بزرگی، چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

گامی دیگر در انتقام سخت

فردا مردم خراسان جنوبی همپای ملت بزرگ ایران، در ۱۰۰ نقطه از استان، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند و مرحله دیگر انتقام سخت را از بدخواهان نظام و دشمنان خواهند گرفت.

آری باز هم خواهیم رفت تا با مشت‌های گره کرده فریاد بزنیم و بگوییم راه شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد. می‌رویم تا بگوییم مردان و زنان انقلابی در هیچ شرایطی انقلاب، کشور و رهبرشان را تنها نمی‌گذارند و همواره در مسیر انقلاب گام بر می‌دارند.

خراسان جنوبی ۲۲ بهمن سال جاری میعادگاه کویرنشینان انقلابی بوده و آبستن حماسه ای بزرگ خواهد بود، چراکه مردم معتقدند سلیمانی وار به خیابان ها می روند و فریاد خشم بر سر دشمن می کوبند.

گزارش: مسعود نوفرستی

انتهای پیام/ ۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha