پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه نگین شهر

امام جمعه نگین شهر گفت: حضرت امام(ره) با فعالیت های تشکیلاتی پیروز شد و بستر را برای پیاده کردن احکام و آموزه های دین اسلام آماده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشست گفتمان انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه نگین شهر در جمع طلاب و کارکنان مدرسه علمیه الزهرا(س) آزادشهر برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی گفت: با مطالعه تاریخ متوجه می شویم که در دوران رژیم پهلوی، ظلم، فساد، فقر و تبعیض در بین مردم بی نهایت بود و رژیم پهلوی با علنی کردن فساد و کشف حجاب و بنا کردن مکان های فساد مردم را به خود مشغول می کرد تا از این طریق بتواند قرآن و آموزه های دینی را از بین برده و از مردم دور کند.

وی ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری، حرکت و قیام امام خمینی(ره) به ما آموخت که تا مرز معصوم شدن می توان پیش رفت و این افسانه نیست. حضرت امام(ره) با فعالیت های تشکیلاتی پیروز شد و بستر را برای پیاده کردن احکام و آموزه های دین اسلام آماده کرد.

امام جمعه نگین شهر اظهار کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، زمینه و ظرفیت برای انجام فعالیت های مختلف و رسیدن به اهداف و مقاصد بلند مهیا شده و ما باید در این مسیر و پیشبرد نظام و دین اسلام با توکل و شتاب حرکت کنیم.

حجت الاسلام بهرامی خطاب به طلاب گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید و اهتمام مقام معظم رهبری نسبت به جوانان بوده و اگر ایفای نقش طلاب در تبیین مسائل، بیان احکام و آموزه های دینی، آشنایی صحیح اعتقادات نسبت به جوانان جامعه به خوبی صورت گیرد، در پیشرفت و تعالی آنها تاثیرات زیادی خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما دو آزمون بزرگ را در پیش رو داریم؛ یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات نمایندگان مجلس است که در این زمینه باید در آگاهی دادن به مردم و شرکت در انتخابات، بسیار تبلیغ کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha