جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم دوست محمدیان

حوزه/ مشاور مدرسه علمیه الزهرا(س) گرگان، امام خمینی(ره) و انقلاب را موجب احیای دین، اسلام و انسان دانست و گفت: امام خمینی(ره) با سیره عملی خود، اخلاق و آداب درست اسلامی و انسانی، انسان بودن و چگونه زیستن را به همگان آموخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم فرحناز رجب زاده در نشست معرفتی به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) گرگان، با استناد به فراز پایانی زیارت جامعه کبیره، بر شناخت حق و منزلت ائمه اطهار(ع) تاکید و این شناخت را لازمه ادای حقوق آنان برشمرد.

وی با ترسیمی گذرا از وضعیت کشور ایران قبل از انقلاب، انقلابی ماندن را از انقلاب کردن مهمتر دانست و با تأکید بر شناخت و معرفت نسبت به دستاوردها و اهداف انقلاب، بر حفظ و دفاع از آن تاکید کرد.

مشاور مدرسه علمیه الزهرا(س) گرگان، امام خمینی(ره) و انقلاب را موجب احیای دین، اسلام و انسان دانست و ادامه داد: امام خمینی(ره) حق حیات بر ملت ایران دارد، ایشان با سیره عملی خود، اخلاق و آداب درست اسلامی و انسانی، انسان بودن و چگونه زیستن را به همگان آموخت.

رجب زاده امام راحل را الگوی جامع معرفی کرد و بر تأسی به تمام زوایای ایشان توصیه کرد و گفت: حضرت امام(ره) بر اساس برنامه ریزی بر تمام دقایق عمر خود تسلط داشتند، ایشان از کمترین زمان، بیشترین استفاده را کرده و مراقب فرصت های خود بودند.

وی با نگاهی گذرا به جایگاه زنان در دوران انقلاب خاطرنشان کرد: زن ایرانی با ظهور انقلاب اسلامی تحول یافت، حضرت امام (ره) در مقام و جایگاه زن فرمودند: «قرآن کریم انسان ساز است و زنان نیز انسان ساز».

این استاد حوزه در پایان به بیان خاطرات زمان انقلاب پرداخت و به سوالات طلاب پاسخ داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha